۲۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۸۴۲۶۵

نخستین نرم‌افزار طرح اوقات فراغت در مازندران تولید شد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، از تولید نخستین نرم افزار طرح اوقات فراغت در این مرکز خبر داد.
نرم افزار
علی رضا زرقانی، رییس اداره فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، فعالیت‌های فرهنگی با تأثیرگذاری بالا را نیازمند برنامه ریزی و سیاست گذاری مناسب دانست و گفت: بدون سیاست گذاری صحیح نمی توانیم در اجرای طرح های فرهنگی موفق عمل کنیم.

وی در ادامه به اجرای طرح‌های اوقات فراغت در مازندران اشاره کرد و افزود: هدف از طرح اوقات فراغت برنامه‌ریزی و مشارکت فعال جوانان و حضور شاداب آنها در صحنه در زمینه فرهنگی و آموزشی است و نگاه سازمان نگاه گذرا و کوتاه مدت نیست.

زرقانی از جذب بیش از پنج هزار و 700 نفر سال گذشته در 247 پایگاه هسته فرهنگی جوان و بوستان معرفت مازندران خبر داد و بیان داشت: افزون بر این 84 نشریه فرهنگی نیز از سوی این شرکت کنندگان تولید شد که اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران هر ساله از نظر کمی و کیفی رتبه برتر را در این بخش به خود اختصاص می‌دهد.

رییس اداره فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، در ادامه از تولید نخستین نرم‌افزار طرح اوقات فراغت در این اداره کل خبر داد و افزود: این نرم‌افزار در سه هزار نسخه تولید و تکثیر شده است.
 
وی ادامه داد: نخستین نرم‌افزار اوقات فراغت شامل برنامه‌هایی از قبیل برنامه تصاویر منتخبان کلاس‌ها و فیلم‌های جلسات، جشنواره نشریات و اردوها و اعتکاف، اردوی نخبگان و برنامه‌های متنوع دیگری است که با عنوان نرم‌افزار هسته‌های فرهنگی جوان نامیده می‌شود.

زرقانی در بخش دیگری از سخنان خود به بخشی از برنامه‌های ماه مبارک رمضان اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران اشاره کرد و افزود: گردهمایی علما و روحانیان، غبارروبی مساجد و اعزام مبلغان از برنامه‌های اساسی این سازمان بوده است.

وی ادامه داد: بیست‌ مسجد مازندران جزء مساجد ‌محوری شناخته شده است که برنامه‌های شاخص ماه مبارک رمضان در این مساجد برگزار خواهد شد./950/پ202/س
ارسال نظرات