۰۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۸۱۷۹۹
مدیرکل امور جوانان خوزستان:

مسجد سالم‌ترین بستر برای تربیت نسل جوان است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل امور جوانان خوزستان اظهار داشت: مساجد بهترین محل برای‌ ‌بصیرت‌دهی و تأمین خوراک فکری جوانان و سایر اقشار جامعه است.
مصطفي منتظرالمهدي، مدير سازمان ملي جوانان خوزستان
مصطفی منتظرالمهدی، مدیرکل امور جوانان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حضور فعال جوانان در بدنه مدیریتی کشور اظهار داشت: دولت نهم و دهم جوان را از حوزه شعار به حوزه عمل وارد کرد که نمونه ای از آن قرار گرفتن مشاوران جوان در کنار مسؤولان کشوری، استانداران و حتی ریاست جمهوری است.

منتظرالمهدی جوانان را موتور محرکه انقلاب‌ها دانست و خاطر‌نشان کرد: نقش عمده فعالیت‌های فرهنگی بر عهده جوانان است؛ از این رو بدون حضور آنها بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی در تشکل‌های غیر دولتی، مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و حتی حوزه‌های علمیه به سرانجام نمی‌رسد.

مدیرکل امور جوانان خوزستان، مساجد را سالم‌ترین بستر جهت تربیت نسل جوان خواند و تصریح کرد: همه خانواده تمایل دارند فرزندانشان در محیطی سالم فعالیت داشته باشند؛ از این رو مساجد به عنوان بهترین محل برای فعالیت جوانان، با برنامه ریزی مناسب و مرتبط با موضوعات مختلف از جمله درسی، اعتقادی و سیاسی می توانند در بصیرت دهی و تأمین خوراک فکری جوانان بسیار مؤثر باشند و شاهد تأثیر این گونه فعالیت‌ها در سطح جامعه باشیم./945/پ202/س




ارسال نظرات