۰۷ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۸۱۵۷۷۷
فرماندار کاشان:

دهه امامت و ولایت، فرصتی برای بازخوانی میثاق ابدی با سیره نبوی است

دهه امامت و ولایت، فرصتی برای بازخوانی میثاق ابدی با سیره نبوی است
کاشان- فرماندار کاشان با تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت، گفت: دهه امامت و ولایت، فرصتی برای بازخوانی میثاق ابدی با سیره نبوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مجتبی راعی با تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت، گفت: دهه امامت و ولایت، فرصتی برای بازخوانی میثاق ابدی با سیره نبوی است.

وی افزود: این دهه مبارک، فرصتی مغتنم برای تبیین جایگاه والای ولایت در جامعه اسلامی و بازخوانی میثاق ابدی با سیره نبوی و علوی است.

به گفته وی عید قربان  نماد گذشت از تعلقات دنیوی در پای آستان الهی، و غدیر، سرچشمه زلال هدایت و کمال دین است که مسیر سعادت بشریت را تا ابد روشن نگاه داشته است.

فرماندار کاشان با بیان اینکه دیارِ مومنان و دارالمومنین کاشان همواره مهد ارادت به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) بوده و هست، ابراز امیدواری کرد در سایه‌سار تعالیم حیات‌بخش غدیر و با بهره‌گیری از منش والای امیرالمؤمنین حضرت علی (ع)، در مسیر خدمت صادقانه به مردم و اعتلای میهن اسلامی بیش از پیش اهتمام داشته باشیم. /۱۳۰۷/

خبرنگار: محمد ملک آبادی

ارسال نظرات