از حقوق ملت و کشورمان عدول نمیکنیم
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان امروز شنبه در تهران با دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و درخصوص آخرین وضعیت مذاکرات خاتمه جنگ تحمیلی رایزنی کرد.
قالیباف در دیدار با فرمانده ارتش پاکستان گفت: از حمایت ها و اقدامات ملت و دولت پاکستان در ادوار مختلف از جمله در جریان جنگ تحمیلی اخیر و مذاکرات پس از آن، که این تعاملات نمونهای از همکاری خوب بین ملل و دول اسلامی است که می تواند برای سایر کشورهای اسلامی الگو باشد.
وی افزود: ما از حقوق ملت و کشورمان عدول نمی کنیم، مخصوصا با طرفی که اصلا صداقت نداشته و اعتمادی به او وجود ندارد جمهوری اسلامی ایران همانطور که با شجاعت و اقتدار در میدان نبرد از کیان ایران دفاع کرد در عرصه دیپلماسی نیز با هوشمندی و قدرت برای احقاق حقوق حقه ایران و تامین منافع ملی کشور کوشش خواهد کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: نظامی ها بیش از دیگران و بهتر از همه ارزش صلح را می دانند اما همان نظامیان هیچگاه اجازه نمی دهند، عزت و حقوق کشورشان لگدمال شود.
وی افزود: ما در حال مذاکره بودیم که آمریکا جنگ براه انداخت و حالا می گوید برای پایانش مذاکره کنیم. در آتش بسی بودیم که شما واسطه اش بودید و آمریکا با نقص عهد، محاصره دریایی کرد و حالا بدنبال برداشتن آن است!
قالیباف اظهار کرد: نیروهای مسلح ما در دوران آتش بس به نحوی خود را بازسازی کرده اند که در صورت حماقت ترامپ و آغاز مجدد جنگ، حتما برای آمریکا کوبنده تر و تلخ تر از روز اول جنگ خواهند بود.
ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان در این دیدار بیان کرد: دولت و ملت پاکستان بهترین آرزوها و دعاهای خیر برای آینده ایرانیان را دارند.
ژنرال عاصم منیر تصریح کرد: من و شما هر دو سرباز ملتمان هستیم و سربازها بدون لکنت و با صداقت صحبت می کنند نه خاکستری و با کلمات سیاه و سفید، خوشحالم در برههای هستیم که ایران توسط افراد هوشمندی اداره میشود که بینشی بالا دارند.