۰۲ خرداد ۱۴۰۵ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۸۱۵۴۵۸
قالیباف در دیدار عاصم منیر:

از حقوق ملت و کشورمان عدول نمی‌کنیم

از حقوق ملت و کشورمان عدول نمی‌کنیم
ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان با قالیباف دیدار و درخصوص آخرین وضعیت مذاکرات خاتمه جنگ تحمیلی رایزنی کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان امروز شنبه در تهران با دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و درخصوص آخرین وضعیت مذاکرات خاتمه جنگ تحمیلی رایزنی کرد.

قالیباف در دیدار با فرمانده ارتش پاکستان گفت: از حمایت ها و اقدامات ملت و دولت پاکستان در ادوار مختلف از جمله در جریان جنگ تحمیلی اخیر و مذاکرات پس از آن، که این تعاملات نمونه‌ای از همکاری خوب بین ملل و دول اسلامی است که می تواند برای سایر کشورهای اسلامی الگو باشد.

وی افزود: ما از حقوق ملت و کشورمان عدول نمی کنیم، مخصوصا با طرفی که اصلا صداقت نداشته و اعتمادی به او وجود ندارد جمهوری اسلامی ایران همانطور که با شجاعت و اقتدار در میدان نبرد از کیان ایران دفاع کرد در عرصه دیپلماسی نیز با هوشمندی و قدرت برای احقاق حقوق حقه ایران و تامین منافع ملی کشور کوشش خواهد کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: نظامی ها بیش از دیگران و بهتر از همه ارزش صلح را می دانند اما همان نظامیان هیچگاه اجازه نمی دهند، عزت و حقوق کشورشان لگدمال شود.

وی افزود: ما در حال مذاکره بودیم که آمریکا جنگ براه انداخت و حالا می گوید برای پایانش مذاکره کنیم. در آتش بسی بودیم که شما واسطه اش بودید و آمریکا با نقص عهد، محاصره دریایی کرد و حالا بدنبال برداشتن آن است!

قالیباف اظهار کرد: نیروهای مسلح ما در دوران آتش بس به نحوی خود را بازسازی کرده اند که در صورت حماقت ترامپ و آغاز مجدد جنگ، حتما برای آمریکا کوبنده تر و تلخ تر از روز اول جنگ خواهند بود.

ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان در این دیدار بیان کرد: دولت و ملت پاکستان بهترین آرزوها و دعاهای خیر برای آینده ایرانیان را دارند.

ژنرال عاصم منیر تصریح کرد: من و شما هر دو سرباز ملت‌مان هستیم و سربازها بدون لکنت و با صداقت صحبت می کنند نه خاکستری و با کلمات سیاه و سفید، خوشحالم در برهه‌ای هستیم که ایران توسط افراد هوشمندی اداره می‌شود که بینشی بالا دارند.

ارسال نظرات