۰۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۸۱۵۳۹
دهه آخر شعبان؛

استان مازندران میزبان آیت الله نوری همدانی خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، در دهه آخر ماه مبارک شعبان، میهمان مردم استان مازندران خواهد بود.
آيت الله حسين نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، در دهه آخر ماه مبارک شعبان، در پی دعوت مردم، مسؤولان و نمایندگان استان مازندران سفری تبلیغی و فرهنگی به این استان شمالی کشور خواهد داشت و به مدت یک هفته نیز میهمان مردم این دیار خواهد بود.

وحید نجف زاده، مسؤول دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهداف سفر یک هفته ای حضرت آیت الله نوری همدانی به استان مازندران ابراز داشت: سفر این مرجع تقلید به استان مازندران، بنا به دعوت نماینده ولی فقیه، ائمه جمعه و جماعات، استاندار، مسؤولان استانی، شخصیت های علمی و فرهنگی، هنرمندان، فرهنگیان و دیگر اقشار مختلف مردمی این استان صورت می گیرد.

مسؤول دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی، با اشاره به برخی از برنامه های این مرجع تقلید در سفر به استان مازندران ابراز داشت: حضرت آیت الله نوری همدانی در این سفر، با نخبگان، اندیشمندان، حوزویان، مدیران و مسؤولان استانی، خانواده های شاهد و ایثارگر و دیگر اقشار مختلف مردمی دیدار و در جمع صمیمی آنها سخنرانی خواهد کرد.

نجف زاده هدف از سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به استان مازندران را تبیین مبانی انقلاب اسلامی، تقویت اهداف نظام، حمایت از مقام معظم رهبری و دیدار با اقشار مختلف و مؤمن و متدین استان مازندران عنوان و تصریح کرد: در پی مواضع انقلابی و دفاع همیشگی این مرجع تقلید از انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و آرمان های امام و نظام و به ویژه روشنگریهایی که حضرت آیت الله نوری همدانی در حوادث بعد از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری داشتند، دعوت نامه های مختلفی از استان های متعدد کشور به منظور سفر این مرجع تقلید به دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی رسیده است.

مسؤول دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: این مرجع تقلید به دلیل حضور بیش از هجده ساله خود در استان مازندران، در دهه آخر ماه مبارک شعبان به این استان کشور سفر خواهد کرد و به مدت یک هفته نیز میهمان مردم خونگرم و روحانی پرور مازنداران خواهد بود.

گفتنی است، جزئیات سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به استان مازندران بزودی از سوی خبرگزاری رسا، منتشر خواهد شد. /924/ت301/ج
ارسال نظرات