شهید آیت الله سلیمانی در اوج مظلومیت و غربت، جام شهادت را نوشید
حجت الاسلام مجتبی حسن زاده در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با گرامی داشت ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ سالروز شهادت عالم مجاهد آیتالله سلیمانی نماینده سابق ولیفقیه و امام جمعه فقید کاشان گفت: آیت الله شهید عباسعلی سلیمانی ستون استواری بود که در اوج مظلومیت و غربت، جام شهادت را نوشید.
وی با بیان اینکه اگر امروز کاشان پایتخت نهجالبلاغه ایران است، مرهون مجاهدتهای شهید آیت الله سلیمانی است. ابراز داشت: شهید سلیمانی بنیانگذار حرکت عظیمی شد که کاشان را به قطب نهجالبلاغه شناسی تبدیل کرد.
مدیر مؤسسه امیرالمومنین کاشان با بیان اینکه احداث مجتمع بینالمللی نهجالبلاغه یکی از بزرگترین آرزوهای شهید آیت الله سلیمانی در کاشان بود ابراز داشت: احداث این مجتمع یادگاری نیمهتمام از غیرت این مرد خدایی بود.
حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه مؤسسه امیرالمؤمنین علیهالسلام نیز از حمایتهای همهجانبه این عالم ربانی بهرهمند شد، گفت: این شهید والامقام رفت، اما راهش ماند، نهجالبلاغه و مؤسسه ماند.
مدیر مؤسسه امیرالمؤمنین علیهالسلام کاشان یادآور شد: در این سالروز، یاد مرحوم آیت الله سید مهدی یثربی، مرحوم آیت الله عبدالنبی نمازی و شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی را گرامی میداریم و فاتحه و صلوات نثارشان تقدیم میداریم یادشان گرامی، راهشان پررهرو باد. /۱۳۰۷/
خبرنگار: محمد ملک آبادی