پیام استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز ارتش
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، جعفر مردانی، استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، پیامی را صادر کرد.
متن پیام استاندار به این شرح است:
بسمالله الرحمن الرحیم
۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور رشادتها، فداکاریها و نقش بیبدیل ارتش سرافراز در صیانت از استقلال، حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشور است؛ نهادی پرافتخار که در طول تاریخ پرفراز و نشیب جمهوری اسلامی ایران، همواره با تکیه بر ایمان، انضباط و روحیه جهادی، در خط مقدم دفاع از میهن اسلامی ایستاده است.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح، بهویژه در شرایط حساس کنونی و در برابر تهاجم و تهدیدات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، جلوهای روشن از اقتدار، آمادگی و بازدارندگی را به نمایش گذاشته و بار دیگر ثابت کرده است که امنیت و آرامش این سرزمین، مرهون همدلی، ایثار و هوشیاری فرزندان غیور ملت در نیروهای مسلح است.
بیتردید، حضور مقتدرانه و هماهنگ ارتش در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و سایر ارکان دفاعی کشور، نماد وحدت و انسجام ملی در پاسداری از آرمانهای انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدات دشمنان است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرارسیدن روز ارتش را به فرماندهان، افسران، درجهداران، سربازان و کارکنان متعهد این نیروی الهی تبریک و تهنیت عرض نموده و از مجاهدتها و جانفشانیهای آنان صمیمانه قدردانی مینمایم.
از درگاه خداوند متعال، عزت، اقتدار و توفیق روزافزون نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در مسیر پاسداری از کیان کشور و خدمت به ملت شریف ایران مسئلت دارم.
جعفر مردانی، استاندار چهارمحال و بختیاری