قالیباف:
هیچ مذاکره ای با آمریکا انجام نشده است
قالیباف نوشت: مردم ما خواهان تنبیه کامل و پشیمان کننده متجاوزان هستند. هیچ مذاکره ای با آمریکا انجام نشده است.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
مردم ما خواهان تنبیه کامل و پشیمان کننده متجاوزان هستند.
همه مسئولین تا رسیدن به این هدف پشت سر رهبر و مردم خود محکم ایستاده اند.
هیچ مذاکره ای با آمریکا انجام نشده است.
فیک نیوزها برای دستکاری بازارهای مالی و نفتی و فرار از باتلاقی است که امریکا و اسرائیل در آن گیر افتاده اند.
ارسال نظرات