۲۴ تير ۱۳۸۹ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۸۰۸۷۱

نخستین دوره تخصصی مهدویت در حوزه علمیه کاشمر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین دوره تخصصی مهدویت ویژه ائمه جماعات، طلاب، کادر و اساتید خواهر مدارس علمیه کاشمر، بردسکن و تریت حیدریه در کاشمر برگزار شد.
نخستین دوره تخصصی مهدویت در حوزه علمیه کاشمر برگزار شد
حجت الاسلام علی محمدی، مسوول برگزاری دوره تخصصی مهدویت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشمر گفت : نخستین دوره تخصصی مهدویت از بیستم تیرماه به مدت سه روز و به صورت کارگاهی ویژه ائمه جماعات، طلاب، کادر و اساتید خواهر مدارس علمیه کاشمر، بردسکن و تریت حیدریه در مدرسه علمیه حضرت رقیه(س)کاشمر برگزار شد.

این استاد حوزه هدف از برگزاری این دوره را آشنایی طلاب با بخش انتظار و مهدویت و نقش آنان در انتظار و زمینه سازی برای ظهور دانست و افزود: این کارگاه ها با موضوعات ضرورت طرح مباحث مهدویت، فلسفه غیبت و فواید امام غایب، امام مهدی(عج) در قرآن و روایات و امام شناسی برپا شد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به حضور 105 نفری طلاب در این کارگاه ها یادآور شد: دوره تخصصی مهدویت با همکاری مؤسسه مهدی موعود(عج) مشهد، اداره آموزش و پرورش، اداره اوقاف، مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) و بسیج کاشمر اجرا شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در انتهای دوره به همه شرکت کنندگان جزوات آموزشی و گواهینامه پایان دوره آموزشی تخصصی مهدویت اعطا شد./969/پ202/ص
ارسال نظرات