۱۴ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۸۰۱۰۵
استاندار مازندران:

توجه به رهنمودهای رهبری مانع از لغزش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ استاندار مازندران گفت: اگر در هر مقطعی از انقلاب به آموزه‌ها و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب توجه شود، دچار لغزش نمی‌شویم.
استاندار مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سید علی اکبرطاهائی، استاندارمازندران، امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در ساری، بابیان این‌که، محوریت این شورا باید دغدغه رهبری نظام باشد، افزود: اندیشه التزام عملی به ولی فقیه باید از سوی این شورا ترویج شود.

وی با بیان این‌که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از جایگاه رفیعی برخوردار است و اصلی‌ترین محورش باید توجه به دغدغه‌های ولی فقیه باشد، خاطر‌نشان کرد: این شورا برای صیانت از ارزش‌های انقلاب تلاش می‌کند.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به سلیقه‌های مختلف در انجام بعضی از امور اجرایی بیان کرد: با شور و نشاط در بیان آموزه‌های انقلاب باید گام برداشت تا خط نورانی و اندیشه‌های ولایت فقیه در آن زنده شود.

استاندار مازندران ادامه داد: با حفظ حضور نسل‌های گذشته در صحنه زمینه ظهور جوانان در همه برهه‌های نظام باید فراهم شود و دستاوردهای دایمی انقلاب باید در یاد نسل جوان زنده بماند.

وی خاطرنشان کرد: اگر در هر مقطعی از نظام به آموزه‌های ولی امر توجه شود دچار لغزش نمی‌شویم هر چند که انقلاب در حوادث بعد از انتخابات دچار یک فرسایش مقطعی شد.

طاهایی با اشاره به یوم‌الله 13 آبان و 16 آذر افزود: شورای هماهنگی مخاطبان زیادی در بین دانشجویان، دانش‌آموزان، طلاب و اقشار مختلف مردم دارد و با این ظرفیت‌ها می‌تواند پیام انقلاب را به نسل‌های جدید با استفاده از هنر و منطق انتقال دهد.

استاندار مازندران با اشاره به نزدیکی جشن ولایت امام زمان(عج) خواستار حضور قشرهای مختلف مردم در برگزاری این جشن شد و بیان داشت: سازمان تبلیغات برای برگزاری این جشن فقط هماهنگ‌کننده باشد و اصناف می‌توانند نقش اساسی در برگزاری این جشن داشته باشند.

طاهایی با اشاره به بودجه فرهنگی دولت بیان داشت: تمهیداتی اندیشیده شود تا امکاناتی که در بودجه پنج ساله برنامه‌ریزی شد، برای بهره‌برداری مناسب از سواحل مازندران به کاربرده شود./950/پ202/س
ارسال نظرات