۲۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۷۸۰۰۱

گردهمایی ائمه جماعات و مسؤولان استان زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی مشترک ائمه جماعات، روحانیان و مسؤولان استان زنجان در آستانه فرا رسیدن سال جدید برگزار شد.
گردهمایی ائمه جماعات و مسؤولان استان زنجان برگزار شد


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی واعظی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان، امروز در گردهمایی ائمه جماعات، فرماندران و معاونان استاندار زنجان اظهار داشت: فتنه هایی که از ابتدای امسال در ابعاد مختلف بر جامعه اسلامی ایران وارد شد، سبب غربال یاران اصیل انقلاب اسلامی شد.

وی خاطر‌نشان کرد: ائمه جماعات و روحانیان این استان به حق در سنگر پاسداری از حریم ولایت و آرمان های امام راحل روسفید بیرون آمدند و نشان دادند که تا پای جان در راه اسلام ناب محمدی استوار هستند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به نقش روشنگر روحانیت در هدایت افکار عمومی تصریح کرد: تاریخ نشان داده هر گاه تحرکات خودجوش مردمی همسو با روحانیت در مبارزه با استکبار جهانی بوده، با موفقیت همراه بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: عادل ترین شاهد بر این گفتار، مسائل گذشته نه چندان دور کشور و برخورد قاطع مردم با این قضایا است که با روشنگری جامعه روحانیت اصیل همراه بود.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر تعامل فکری فرمانداران و روحانیت گفت: فرمانداران در دولت عدالت محور ثابت کردند که هرچه در توان داشتند در خدمتگزاری به مردم کوتاهی نکردند./935/پ202/س

ارسال نظرات