۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۷۶۷۶۶۹

فیلم امامزاده مبرقع توسط کارگردان اخت الرضا ساخته می شود

فیلم امامزاده مبرقع توسط کارگردان اخت الرضا ساخته می شود
حجت‌الاسلام صدر مدیر اجرایی امامزاده مبرقع(ع) با اشاره به لزوم بهره گیری از ابزار رسانه برای معرفی بیش از پیش امامزاده مبرقع(ع) از ساخت فیلم این امامزاده توسط کارگردان فیلم اخت الرضا(ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید رضا صدر مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) در نشست خبری با اصحاب رسانه که قبل از ظهر امروز در سالن اجتماعات امامزاده مبرقع علیه السلام برگزار شد با اشاره به اهمیت امامزاده مبرقع و امامزادگان مدفون در آن خاطرنشان کرد: تعداد ۴۳ نفر از اولاد حضرت زهرا سلام الله علیها در امامزاده مبرقع علیه السلام دفن هستند.

وی بیان داشت: با توجه به انعکاس رسانه ای و معرفی سیره امامزاده مبرقع به مردم از طریق رسانه، فیلم این امامزاده به کارگردانی سید مجتبی طباطبایی، کارگردان فیلم اخت الرضا(ع) ساخته خواهد شد.

مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) افزود: الحمدالله تحقیقات بسیار خوبی در این عرصه انجام شده و امیدواریم ساخت این فیلم با کمک ها و حمایت های لازم به نتیجه رسیده و منتشر شود.

حجت الاسلام صدر با اشاره به پیشرفت و توسعه کمّی و کیفی امامزاده مبرقع در بعد از انقلاب اسلامی اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی، شاهد توسعه کمّی و کیفی امامزاده مبرقع علیه السلام بودیم و با تلاش دولت شهید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور سیزدهم بودجه بسیار خوبی برای توسعه حرم حضرت مبرقع علیه السلام اختصاص داده شد که و امیدواریم در دولت چهاردهم نیز اهتمام های لازم به این امامزاده را شاهد باشیم.

ارسال نظرات