۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۷۶۷۶۶۰
سردار موحد:

هر ضربه به رژیم صهیونیستی خدمت به انسانیت است

هر ضربه به رژیم صهیونیستی خدمت به انسانیت است
فرمانده سپاه قم وعده صادق ۲ را کمترین مجازات جنایت اسرائیل دانست و با اشاره به رشادت شهید یحیی سنوار در آخرین نبرد خود، آن را حماسه‌ای بزرگ توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا موحد پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم که در این ستاد برگزار شد، نوع شهادت یحیی سنوار را حماسه آفرین دانست و گفت: انتشار این رشادت توسط رژیم صهیونیستی حماقت بزرگی بر علیه خودشان بود. قطره قطره خون شهدا به صدها و هزاران حاج قاسم تبدیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه گروه‌های مقاومت آنقدر مستحکم شده‌اند که با شهادت فرماندهان آسیبی به این محور وارد نمی‌شود، ابراز کرد: حزب الله لبنان همچنان مقتدرانه پس از شهادت سید حسن نصرالله مسیر ظلم ستیزی را ادامه می‌دهد.

فرمانده سپاه استان قم عملیات وعده صادق 2 را کار درخشان نیروی مسلح ایران توصیف کرد و آن را کمترین مجازات در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی دانست و افزود: هر ضربه‌ای به رژیم صهیونیستی خدمت به کل منطقه و انسانیت است و امیدواریم هرچه زودتر شاهد نابودی این رژیم باشیم.

سردار موحد با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی بر پایه ثقلین بنا شده است، عنوان کرد: امروز ولایت عملی در رزمندگان حماس و حزب الله مشهود است و در این فرهنگ قرآنی و این مکتب هرگز بیمناک نمی‌شویم و زیر سلطه دشمن نخواهیم رفت.

وی با اشاره به آیه شریفه «و اعدوالهم‌ مااستطعتم‌ من‌ قوه» گفت: آمادگی مقابله با دشمن، بازدارنده است و دشمن اگر ضعف ما را ببینید نسبت به حمله انگیزه پیدا می‌کند. این روزها این رژیم جعلی صهیونیستی قصد پاسخ به ایران را دارد ولی جرأت ندارد و این به دلیل بازدارندگی و آمادگی نظام است. آمادگی باید در تمام ابعاد باشد، اما مهمترین آمادگی در نیروهای مسلح آمادگی اعتقادی و معنوی است.

سردار موحد با اشاره به 4 ویژگی منحصر به فرد نیروهای مسلح ایران افزود: اولین خصلت دین مداری است، چراکه دیگر نیروی نظامی دنیا از شخص و نظام دفاع می‌کنند، اما تنها نیروی مسلحی که از دین خدا دفاع می‌کند، امروز جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی است.

سردار موحد گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مردمی هستند و در تمام عرصه‌ها فعالیت دارند و دیگر ویژگی آنها ارزشی بودن آنان است.

فرمانده سپاه استان قم مهمترین ویژگی نیروی مسلح ایران را فرماندهی بی نظیر حضرت آیت الله خامنه ای دانست و تصریح کرد: اثر نماز جمعه نصر از وعده صادق چند برابر بیشتر بود و خدا را باید قدردان باشیم که چنین رهبری داریم.

سردار موحد بیان کرد: همه انسان ها در معرض لغزش و غرور هستند ولی نیروهای نظامی نیازمند خود حفاظتی و تقوا هستند و ضعف‌های شخصیتی و مادیات نباید بر آنها چیره شود.

فرمانده سپاه استان قم تاکید کرد: توصیه مقام معظم رهبری به نظامی‌های نسل جوان آراستگی معنوی، علمی و عملی است که باید از گذشتگان بیشتر باشد.

سردار موحد خاطرنشان کرد: در حوزه ارتقای معنوی پاسداران حوزه نمایندگی و فرماندهان نقش اساسی را ایفا می‌کند، زیرا معنویت باید از قله بجوشد.

ارسال نظرات