۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۷۶۷۵۲۸

بیانیه جامعه الزهرا در پی شهادت فرمانده دلاور حماس

بیانیه جامعه الزهرا در پی شهادت فرمانده دلاور حماس
مدیر جامعه الزهرا(س) در پیامی به مناسبت شهادت یحیی سنوار، از او به مجاهدی خستگی ناپذیر و کابوس رژیم کودک کش صهیونیستی یاد کرد که به جهانیان نشان داد اسراییل نابود شدنی است.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خانم سیده زهره برقعی، مدیر جامعه الزهرا(س) در پیامی به مناسبت شهادت یحیی سنوار، از او به مجاهدی خستگی ناپذیر و کابوس رژیم کودک کش صهیونیستی یاد کرد که به جهانیان نشان داد اسراییل نابود شدنی است.
 
متن این پیام بدین شرح است:

بِسمِ الله الرّحمنِ الرّحیم

مِّنَ ٱلمُؤمِنِينَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَّن قَضَى نَحبَهُۥ وَمِنهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِيلا (احزاب ۲۳)

شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه مقاومت و کابوس رژیم منحوس صهیونیستی شهید یحیی سنوار را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، رزمندگان و دلبستگان جبهه مقاومت، مبارزان جهاد اسلامی حماس و همه آزادیخواهان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

یحیی سنوار با جهاد و پایمردی خود حقیقت بیان سید مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله درباره سست بودن پایه های رژیم کودک کش اسراییل را به جهانیان نشان داد و همه دیدند که این رژیم غاصب نابود شدنی است و تنها یک اراده جمعی از سوی مسلمانان می تواند موجودیت آن را به نیستی تبدیل کند.

رژیم اشغالگر قدس به خیال واهی خود با حذف و ترور رهبران مقاومت می تواند این جریان مردمی را که سرچشمه اش قلوب مومنین است از بین ببرد حال آنکه هر قطره از خون این شهدا، سیل ویرانگری برای این رژیم ددمنش راه خواهد انداخت و بنیان ظلم و ستم را برخواهد چید که این سنت الهی است، ان‌شاءالله

امروز اما و در چنین وضعیتی وظیفه ماست تا با لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای تقویت جبهه مقاومت از هیچ اقدامی فروگذار ننماییم و هر کس در حد توان نقش خود را در این زمینه ایفا کند. باشد که با ظهور حضرت بقیه الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه) ظلم و ستم از گیتی رخت بربندد.

سیده زهره برقعی

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام

ارسال نظرات