۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۷۶۷۴۶۸
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

مشخص شدن حریم سیاسی شهرستان بناب با دستور وزیر کشور

مشخص شدن حریم سیاسی شهرستان بناب با دستور وزیر کشور
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: حریم سیاسی شهرستان بناب به دستور وزیر کشور مشخص می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رضا باقری بنابی در مراسم افتتاح جشنواره ملی کباب بناب با بیان اینکه باید استاندار آذربایجان‌شرقی به بناب نگاه ویژه‌ای داشته باشد، اظهار داشت: مشکلات آب آشامیدنی و حقابه کشاورزی شهرستان که مردم هر روز با آن سر و کار دارند طی چندین جلسه مطرح شده است و به جد پیگیریم تا مسأله آب به طور کامل در این شهرستان حل گردد.

نماینده مردم بناب ادامه داد: در تابستان امسال شهرستان بناب با مشکل آب شرب مواجه بود و حقابه شهرستان از خط انتقال زرینه‌رود برداشت می شود و پیگیر هستیم تا سهمیه آب آشامیدنی بناب به طور کامل از خط زرینه رود دریافت کنیم.

وی از ظرفیت‌های گردشگری بستر صوفی چای سخن به میان آورد و گفت: مسؤولان شهرستان در تلاشند از منطقه پل پنج چشمه تا پایین تر از مسجد راه کربلا به سمت پل قره چپق تبدیل به محل گردشگری و دریاچه مصنوعی گردد.

باقری‌بنابی مطالبات بناب را از اصلی‌ترین اولویت‌های خود عنوان کرد و افزود: مطالبات شهرستان را به جد پیگیر هستیم و با هیچ‌گونه اختلافی کاری نداریم و لازم است تا مسؤولان کشوری حریم سیاسی شهرستان بناب را هر چه زودتر مشخص نمایند که در این خصوص نیز وزیر کشور دستور داده حریم سیاسی بناب از طرف شهرستان‌های ملکان، عجب‌شیر و مراغه مشخص شده و تحویل فرمانداری گردد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ثبت جهانی برند کباب بناب را خواستار شد و گفت: با نظر مساعد وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تلاش خواهیم کرد در آینده نزدیک برند کباب بناب را ثبت جهانی کنیم.

ارسال نظرات