۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۷۶۷۳۳۷

اسکان خانواده‌های لبنانی در ۱۰۰ واحد اقامتی آستان قدس رضوی

اسکان خانواده‌های لبنانی در ۱۰۰ واحد اقامتی آستان قدس رضوی
مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: ۱۰۰ واحد اقامتی متعلق به آستان قدس رضوی در اختیار خانواده هایی است که به دلیل شرایط لبنان به مشهد مشرف شده‌اند.

محمد حسین استادآقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: از آغازین ساعات شروع حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به لبنان، با تاکیدات تولیت معزز آستان قدس رضوی امکانات و ظرفیت‌های آستان قدس برای کمک به مردم مظلوم لبنان بسیج شده اند.

او افزود: تاکنون ۱۰۰ واحد اقامتی متعلق به آستان قدس رضوی در اختیار خانواده‌های محترم که به دلیل شرایط لبنان به مشهد مقدس مشرف شده اند و هم چنین تعدادی از زائران لبنانی که امکان بازگشت برایشان فراهم نشده، قرار گرفته است.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی ادامه داد: چند هفته است که افتخار میزبانی از این عزیزان را داریم و در کنار مردم مقاوم لبنان و جبهه مقاومت خواهیم ماند.

استاد آقا بیان کرد: ارسال محموله کمک‌های دارویی آستان قدس که با مشارکت مردم و محوریت شرکت یاراطب ثامن و بنیاد کرامت رضوی صورت گرفت یکی دیگر از اقدامات این مجموعه در روز‌های اخیر بوده است و امیدواریم این مسیر خدمت رسانی و مشارکت و همراهی با مردم غیور لبنان و رزمندگان سلحشور حزب الله تداوم خواهد داشت.

ارسال نظرات