۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۷۶۷۱۵۸
فرماندار کاشان تأکید کرد؛

لزوم ریل گذاری ازدواج جوانان با برنامه ریزی منسجم

لزوم ریل گذاری ازدواج جوانان با برنامه ریزی منسجم
اصفهان – محمدی فشارکی به ایجاد فضای گفتمان‌سازی در جامعه تأکید کرد و گفت: در حوزه ازدواج و جوانان برای آینده شهرستان باید ریل‌گذاری و برنامه‌ریزی منسجم انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی عصر یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کاشان گفت: توجه به ایجاد گفتمان میان فرزند و خانواده یکی از شرایط فراهم آوردن فضای ازدواج برای جوانان است.

وی افزود: بسیاری از جوانان آمادگی ازدواج دارند، اما با سختگیری خانواده‌ها و عدم ارتباط میان آنها این مهم به تاخیر و یا عدم انجام می‌رسد.

به گفته وی در جامعه ما به گفتمان‌سازی توجهی نشده و یا مورد غفلت واقع شده است که در برنامه‌ریزی‌ها در حوزه جوانان، جامعه و خانواده باید این مهم مورد توجه واقع شود.

فرماندار کاشان گفت: در مسیر ایجاد گفتمان و حوزه جوانان، از ظرفیت جوانان و همچنین تشکل‌های فعال در این حوزه که با انگیزه و پرانرژی هستند باید کمک گرفته و از ایده و نظرات و حتی همکاری آنها بهره گرفت.

محمدی فشارکی ادامه داد: در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی که اعتبارات و بودجه‌ها محدود است باید به انجام کار‌های مشارکتی بین ادارات و دستگاه‌ها توجه و مورد برنامه‌ریزی واقع شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات