۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۷۶۷۱۱۷
با حضور آیت الله اعرافی؛

مسجد روستای قاشقابلاغ استان قم افتتاح شد

مسجد روستای قاشقابلاغ استان قم افتتاح شد
مسجد روستای قاشقابلاغ به نام مسجد صاحب الزمان(عج) در زمینی به مساحت چهارصد متر مربع توسط آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه افتتاح شد.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مسجد روستای قاشقابلاغ استان قم به نام مسجد صاحب الزمان(عج) در زمینی به مساحت چهار صد متر مربع عصر شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ توسط آیت الله اعرافی امام جمعه قم و مدیر حوزه های علمیه افتتاح شد.

ساخت بنای مسجد مذکور در مرداد ماه سال هزار و چهارصد و یک به یادبود مرحوم حجت الاسلام حاج احمد کارگر و به همت پدرش آغاز و به بهره برداری رسید.

پس مراسم افتتاحیه، نماز جماعت مغرب وعشاء به امامت آیت الله اعرافی در مسجد روستای قاشقابلاغ اقامه شد.

حجت‌الاسلام عرب‌پور دبیر ستاد اقامه نماز استان قم در ابتدای این مراسم گفت: سه میلیارد تومان برای این ساخت این مسجد هزینه شده است و به برکت وجود این مسجد، آب شرب روستا توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان قم و آبفای استان مقدماتش فراهم شده و بزودی وصل می شود.

حجت الاسلام کارگر، بانی مسجد صاحب الزمان(عج) نیز در این مراسم در سخنانی به تبیین اهمیت ساخت مسجد به ویژه در مناطق محروم پرداخت و گفت: مردم شریف روستای قاشقابلاغ از نعمت مسجد محروم بودند و حتی برای مجالس ترحیم اموات خود به مساجد شهر قم مراجعه می کردند اما امروز به همت خیرین و مسئولین استانی چنین مسجد باشکوهی در این روستا افتتاح می شود.

ارسال نظرات