۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۷۶۷۰۱۵
حجت الاسلام روانبخش مطرح کرد؛

نقش مهم خواص در جریان سازی جامعه

نقش مهم خواص در جریان سازی جامعه
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خواص را کسانی که در جمع اثر می گذارند خواند و گفت: خواص نقش بسیار زیادی در جریان سازی مثبت و منفی جامعه دارند و حرکت انقلاب اسلامی با اقدامات خواص مثبت صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام قاسم روانبخش نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در همایش "بررسی نقش موثرین و نخبگان قم در هدایت نیروهای انقلاب و جریان سازی سیاسی کشور "موضوع نقش خواص را در حرکت جامعه بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: در سقیفه عده ای از خواص برای مردم تصمیم گرفتند و تاکنون اثر آن تصمیم باقی مانده است.

بی حجابی ریشه در نظرات برخی از فقهای شیعه دارد

حجت الاسلام روانبخش خواص را کسانی که در جمع اثر می گذارند خواند و گفت: فقها حصون و قلعه های محکم شیعه هستند؛ بی حجابی ریشه در نظرات برخی از فقهای شیعه دارد که فلسفه بافی می کنند و می گویند حجاب اجباری در دین اسلام وجود ندارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بخش دیگری از سخنان خود را به روایتی از امام حسن عسکری علیه السلام مبنی براینکه ضرر علمای بد بر ضعفای شیعه از لشکر یزید بیشتر است اختصاص داد و افزود: خواص نقش بسیار زیادی در جریان سازی مثبت و منفی جامعه دارند و حرکت انقلاب اسلامی با اقدامات خواص مثبت صورت گرفت.

وی با اشاره به جلسه رهبر معظم انقلاب با جمعی از نخبگان در روز بعد از عملیات وعده صادق 2، گفت: رهبر معظم انقلاب در این جلسه فرمودند اگر در فناوری های نوین بیش از پیش کار شده بود شاهد این جنایات رژیم صهیونیستی نبودیم؛ دشمن اگر احساس ضعف در کشور را ببیند حتما حمله خواهد کرد.

حجت الاسلام روانبخش جنگ سایبری و هوش مصنوعی را نشانه قدرت کشورها برشمرد و اظهار داشت: شهید طهرانی مقدم منشأ خیر و برکت برای جمهوری اسلامی در قدرت موشکی بود و ایده ساخت تونل ها در غزه را شهید سلیمانی داد که توسط رزمندگان حماس عملیاتی شد و عملیات طوفان الاقصی را رقم زد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تفکر خواص را در ساخت قم مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: یک ایده و فکر خوب می تواند شهر قم را بسازد و منشاء خیرات و برکات زیادی برای این شهر مقدس شود.

ارسال نظرات