۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۷۶۶۹۴۰
امام جمعه موقت کاشان:

«حزب الله» تفکری ریشه دار در جامعه شیعی لبنان است

«حزب الله» تفکری ریشه دار در جامعه شیعی لبنان است
اصفهان –حجت الاسلام اسلامی تبارگفت: دشمن اعتراف کرده حزب الله یک جریان و حزب سیاسی معمولی رایج در دنیا نیست که با حذف شخصیت‌های آن نابود شود بلکه یک تفکر است که در درون جامعه شیعی لبنان الله ریشه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در جلسه دیدار با خانواده شهدای پایگاه ملامحسن فیض درب فین و شهدای محله باغچه قاضی، گفت: شهید سید حسن نصرالله بیش از ۳۰ سال در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت و مبارزه کرد.

وی به برخی ویژگی‌های شهید سید حسن نصرالله اشاره کرد و افزود: این شهید بزرگوار یک ولایتی به تمام معنا بود و خود را سرباز رهبری می‌دانست.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: خداوند پاداش همه رشادت‌ها و شجاعت‌ها و مبارزات سید حسن نصرالله را با شهادت داد و شهادت در راه خدا مدال افتخاری است که خداوند به هر کسی نمی‌دهد و تنها به بندگان خاص خودش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بعد از شهادت شهید چمران امام خمینی(ره) می‌فرماید، هر پرچمی که از دست سرداری بیفتد، سردار دیگری آن را به اهتزار در می‌آورد، افزود: دشمن تصور نکند با حذف فیزیکی یک شخصیت کار تمام شده است.

امام جمعه موقت کاشان گفت: دشمن اعتراف کرده است حزب الله جریان و یک حزب سیاسی معمولی رایج در دنیا نیست که با حذف شخصیت‌های آن نابود شود بلکه یک تفکر است که در درون جامعه شیعی لبنان الله ریشه دارد.

حجت الاسلام اسلامی تبار یادآور شد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون دشمن به هر میزان که شخصیت‌های نظام را به شهادت رساند، به برکت خون شهدا انقلاب اسلامی رشد و نمو بیشتری داشته است. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات