۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۷۶۶۸۴۸
دبیر اجرایی چهارمین دوره همایش ملی کتاب سال بانوان خبر داد؛

ارسال بیش از ۸۰۰ اثر به چهارمین دوره همایش ملی کتاب سال بانوان

ارسال بیش از ۸۰۰ اثر به چهارمین دوره همایش ملی کتاب سال بانوان
دبیر اجرایی چهارمین دوره همایش ملی کتاب سال بانوان گفت: ۳۹۱ اثر در بخش کتاب، ۳۸۶ اثر در بخش مقاله و ۵۸ اثر در بخش رساله دریافت شد.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نجمه صالحی در گفت‌وگویی عنوان کرد: چهارمین دوره همایش ملی کتاب سال بانوان به ایستگاه پایانی رسیده است و جلسات هماهنگی برنامه‌های اجرایی اختتامیه آن با حضور مسئولین اجرایی این جشنواره در حال برگزاری است.

وی در رابطه با اقدامات صورت گرفته در این همایش گفت: در طول برگزاری همایش سه نشست با موضوع «کتاب تولید دانش و آثار ماندگار بانوان طلبه» با ارائه بتول زاهدی فر، «فرصت‌ها و چالش‌های استفاده از هوش مصنوعی در تألیفات» با ارائه رضوان هامانی و «نشست تأثیر قلم بانوان در تشکیل تمدن نوین اسلامی» با ارائه نظیفه سادات مؤذن برگزار شد.

دبیر اجرایی چهارمین دوره همایش ملی کتاب سال بانوان با اشاره برگزاری کارگاه «آموزش تبدیل پایان‌نامه به کتاب» با تدریس دکتر بتول زاهدی فر اضافه کرد: در طول این دوره با آیت‌الله حسینی بوشهری و آیت‌الله شهرستانی دیدار و گفت‌وگو شد.

وی با بیان اینکه این همایش در سه بخش کتاب رساله و مقاله برگزار شد، تصریح کرد: در مجموع ۸۳۵ اثر قابل تایید و ۳۱ اثر مردود در بررسی اولیه در سایت همایش ثبت کردند.

صالحی اضافه کرد: ۳۱ کتاب از آثار ارسالی در سایت ثبت نام نکرده بودند و با وجود تماس و پیگیری‌های فراوان از نویسندگان، بدون اطلاعات باقی ماندند.

دبیر اجرایی همایش با اشاره به دریافت ۳۸۶ مقاله اظهار کرد: در بخش رساله، ۵۵ اثر مجازی و ۳ اثر فیزیکی و در بخش کتاب ۳۸۱ کتاب به صورت فیزیکی و ۱۰ کتاب به صورت مجازی به دبیرخانه همایش رسیده است.

صالحی بیان کرد: چهار اثر در محور ویژه (زن و خانواده) و ۲۶ اثر در سایر بخش‌ها برگزیده شدند که ۹ اثر در بخش برگزیده، ۱۶ اثر در بخش شایسته تقدیر و ۵ اثر در بخش شایسته تحسین هستند.

دبیر اجرایی همایش یادآور شد: بیشترین آثار در محور ویژه زن و خانواده و رشته تفسیر و علوم حدیث بوده است.

ارسال نظرات