۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۷۶۶۶۸۴
همزمان با رویداد جاودانه‌های اذان صورت گرفت؛

تقدیر از فعالان و پیشکسوتان اذان در کاشان

تقدیر از فعالان و پیشکسوتان اذان در کاشان
اصفهان - سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با هدف ترویج و توسعه آیین‌های دینی و مذهبی و احیای اذان گویی در مساجد و ادارات، طی مراسمی برای نخستین بار از فعالان و پیشکسوتان اذان همزمان با رویداد «جاودانه‌های اذان» در کاشان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالان و پیشکسوتان اذان کاشان، با تقدیر از برگزار کنندگان این برنامه، خطاب به مؤذنان گفت: شما سبب افتخار و مباهات جامعه اسلامی هستید.

علی هاشمی طاهری عضو شورای اسلامی شهر نیز در این مراسم از قرآن، اهل بیت(ع) و شهدا به عنوان شناسنامه اصلی اسلام نام برد.

وی ادامه داد: مؤذنین با نوای الهی خود خیل عظیمی از مسلمین را به سوی خداوند دعوت می‌کنند و شایسته است که آنها ضمن دعوت به حضور نوجوانان و جوانان در مساجد با کادرسازی و با تشویق آنها به اذان گویی، جایگزینی برای خود تربیت کنند.

در ادامه محمد علی فرجی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان نیز با تاکید بر اجرا و تداوم برنامه‌های فرهنگی و معنوی در کاشان، از برگزاری آیین تقدیراز خادمان و پیر غلامان امام حسین(ع)، موکب داران در کربلای معلی و نجف اشرف، پیرغلامان و مبلغان حسینی خبر داد و گفت: وظیفه ما این است که از خادمان قرآن و عترت تقدیر کنیم. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات