۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۷۶۶۰۷۷

خون شهید نصرالله تا نابودی رژیم صهیونیستی می جوشد

خون شهید نصرالله تا نابودی رژیم صهیونیستی می جوشد
عضو شورای عالی حوزه های علمیه با تاکید بر این که خون شهید سید حسن نصرالله تا ریشه کن شدن نظام صهیونیستی می جوشد، تصریح کرد که سوگند یاد می‌کنیم که تا آخرین نفر و تا آخرین نفس این راه مقدس را ادامه خواهیم داد و با آغوش باز از شهادت استقبال می‌کنیم. 
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید احمد خاتمی نایب رییس جامعه مدرسین و عضو شورای عالی حوزه های علمیه با صدور پیامی شهادت شهید سید حسن نصرالله را تبریک و تسلیت گفت و تاکید کرد که تا آخرین نفس راه این شهید عزیز را ادامه داده و با آغوش باز از شهادت استقبال می کنیم.
 
متن پیام آیت الله خاتمی که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته بدین شرح است: 
بسم الله الرحمن الرحیم 
انا لله و انا الیه راجعون 
 
شهادت سردار شهید مقاومت شهید سید حسن نصرالله را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنافداه و نایب برحقش مقام معظم رهبری مدظله تبریک و تسلیت می‌گویم. 
 
به گفته علامه مصباح یزدی بی‌تردید او از یاران خاص حضرت ولی‌عصر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف است‌. سید حسن نصرالله عمری مجاهدانه زندگی زندگی کرد و با پیکری خونین به دیدار خدا رفت. 
 ای خوشا با فرق خونین در لقای یار رفتن 
 سر جدا پیکر جدا در محفل دلدار رفتن 
 
آن‌چه مهم است آن است که راه او پررهرو است و امروز مقاومت جهان اسلام مصمم به پیروی راه این شهید است به یاری خداوند خون این شهید برجسته جهان اسلام همچنان می‌جوشد تا ریشه نظام صهیونیستی را نابود کند. 
 
به خون پاک این شهید عزیز سوگند یاد می‌کنیم که تا آخرین نفر و تا آخرین نفس این راه مقدس را ادامه خواهیم داد و با آغوش باز از شهادت استقبال می‌کنیم. 
 سید احمد خاتمی 
 ۱۴۰۳/۰۷/۰۷ 
 ۲۰ ربیع الاول ۱۴۴۶
حسین عجمی
ارسال نظرات