۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۷۶۴۷۵۱
امام جمعه موقت کازرون تأکید کرد؛

ضرورت حفظ روحیه انقلابی در برابر توطئه های دشمنان

ضرورت حفظ روحیه انقلابی در برابر توطئه های دشمنان
امام جمعه موقت کازرون با بیان اینکه باید بدانیم که آمریکا هیچ‌‌گاه دست از دشمنی برنمی‌دارد، گفت: آنچه ملت ما را در مقابل شیاطین عالم، حفظ کرده، روحیه انقلابی است که باید حفظ و استمرار داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، حجت‌الاسلام عبدالحسن مهبودی امام جمعه موقت شهر کازرون در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: اهل تقوا، شوق ملاقات با خداوند متعال را دارند.
 
وی با بیان اینکه وقتی انسان به اوج کمال برسد خداوند شهادت را نصیب او خواهد کرد، گفت: خوف و رجا، ترس و امید  به شرط تعادل و توازن دو صفت مؤمنان و علامت معرفت متقین در دیدار با خداوند متعال است.
 
حجت‌الاسلام مهبودی به مناسبت‌های پیش‌ رو اشاره کرد و افزود: ۱۷ شهریور، سالروز ترور و کشتار مردم مظلوم به دست رژیم ستم‌شاهی است. ۳۱ شهریورماه هم آغاز جنگ تحمیلی با حضور مستقیم و غیرمستقیم استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار است.
 
امام جمعه موقت کازرون با بیان اینکه حفظ اقتدار کشورمان تنها راه مقابله با استکبار جهانی است، گفت: باید بدانیم که آمریکا هیچ‌‌گاه دست از دشمنی برنمی‌دارد. آنچه ملت ما را در مقابله با شیاطین عالم، حفظ کرده، روحیه انقلابی است که باید حفظ و استمرار داشته باشد.
 
وی همچنین به در پیش‌ رو بودن سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) اشاره کرد و افزود: زندگی امام حسن عسکری(ع) سراسر درس است به خصوص روشنگری و جهاد تبیین آن حضرت.
 
حجت‌الاسلام مهبودی همچنین با اشاره به در پیش‌ رو بودن سالروز آغاز امامت حضرت حجت(عج) گفت: آنچه در دوران غیبت بسیار مهم است، این است که بدانیم امام زمان(عج) از تمام امورات زندگی ما اطلاع دارد پس باید تلاش کنیم مایه سربلندی امام باشیم.
ارسال نظرات