۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۷۶۴۷۴۰
حجت الاسلام والمسلمین دژکام:

برای پیشبرد کارهای برنامه هفتم توسعه باید ثبات در مدیریت داشته باشیم

برای پیشبرد کارهای برنامه هفتم توسعه  باید ثبات در مدیریت داشته باشیم
نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: برای پیشبرد کارهای برنامه هفتم توسعه به نظر می‌رسد که باید یک ثبات در مدیریت داشته باشیم تا بتوانیم اهداف را جلو ببریم.
به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام و المسلمین لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس در دیدار با اسکندر مومنی، وزیر کشور که در دفتر نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس در شیراز برگزار شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند موفقیت این دولت موفقیت نظام است، گفت: امروز همه باید تلاش کنند تا موفقیت خوبی برای مجموعه دولت چهاردهم در راستای اهداف نظام و خواسته‌های مقام معظم رهبری رقم خورد و در پایان کار دولت دشمنان احساس کنند که عقب رانده شده‌اند و عزت و عظمت ملی ما افزایش پیدا کند.
 
وی به ثبات مدیریت اشاره کرد و افزود: برای پیشبرد کارهای برنامه هفتم توسعه به نظر می‌رسد که باید یک ثبات در مدیریت داشته باشیم تا بتوانیم اهداف را جلو ببریم و تا یک دلیل قطعی برای جابه‌جایی وجود نداشته باشد شاید تغییر مدیریت فقط عقب انداختن اجرای برنامه باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین دژکام در پایان بیان کرد: مسائل اجتماعی کشور که به نوعی زیر مجموعه کار وزارت کشور قرار دارد دچار حساسیت‌ها و حتی بعضاً بحران‌هایی است. در مجلس خبرگان به توصیه رهبری کمیته اندیشه‌ورز خبرگان شکل گرفته است تا مسائل اجتماعی را از حیث سیاست‌گذاری و بازخوردی که سیاست‌ها از متن جامعه دارد بررسی کند و در صورت نیاز اصلاح مسئله سیاست‌گذاری‌ها انجام شود، از این رو تبادل اطلاعات و ارتباط بین مجلس خبرگان رهبری و وزارت کشور می‌تواند مثمرثمر باشد.
ارسال نظرات