۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۷۶۴۰۵۷
رسانه صهیونیستی:

حزب‌الله مصمم است به زودی به اسرائیل حمله کند

حزب‌الله مصمم است به زودی به اسرائیل حمله کند
سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل اعلام کرد برآوردها حکایت از آن دارد که حزب‌الله در واکنش به ترور «فواد شکر» مصمم است به زودی به اسرائیل حمله کند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از مسئولان بلندپایه این رژیم اعلام کرد: برآوردها حاکی از آن است که حزب‌الله در واکنش به ترور «فواد شکر» از فرماندهان ارشد این گروه مصمم است به زودی به اسرائیل حمله کند.

این رسانه اسرائیلی افزود: برآوردها همچنین حکایت از آن دارد که حزب‌الله فارغ از مذاکرات تبادل اسرا، از تصمیم خود برای حمله منصرف نشده است.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از مسئولان اسرائیلی اعلام کرد: آمریکا وضعیت آماده‌باش نیروهایش را افزایش داده و رئیس ستاد ارتش خود را در سفری ناگهانی راهی منطقه کرده است.

این رسانه صهیونیستی همچنین ادامه داد: نتانیاهو، گالانت و هالوی با توجه به حمله قریب الوقوع حزب‌الله، در نشستی امنیتی شرکت کردند.

سازمان رادیو و تلویزیون همچنین به نقل از مسئولان اسرائیلی اظهار داشت: طبق پیشنهادی که اسرائیل به میانجیگران ارائه داده است، نسبت به حصول توافق تبادل اسرا خوش‌بینی زیادی وجود ندارد.

 پیش از این، «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرده بود پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در ترور شهیدان اسماعیل هنیه و فؤاد شکر کماکان به قوت خود باقیست و هیچ ارتباطی به رخدادهای غزه نخواهد داشت.

وی گفت برای این پاسخ، نقشه‌هایی طراحی شده است، ولی اینکه کی و چگونه صورت خواهد گرفت، بنا بر تشخیص فرماندهان است.

ارسال نظرات