۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۷۶۳۹۸۶

بازدید جمعی از مسئولان موکب مسجد جمکران از موکب بانوی کرامت

بازدید جمعی از مسئولان موکب مسجد جمکران از موکب بانوی کرامت
معاون فرهنگی موکب مسجد مقدس جمکران و هیات همراه با حضور در موکب بانوی کرامت واقع در عمود۱۰۸۰ با هادی محمودنژاد دیدار و گفت و گو کردند.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محسن صبوری امام جمعه کهک و معاون فرهنگی موکب مسجد مقدس جمکران و هیئت همراه با حضور در موکب بانوی کرامت سلام الله علیها واقع در عمود۱۰۸۰ با هادی محمودنژاد دیدار و گفت و گو کردند.

حجت الاسلام صبوری در ابتدای این دیدار در سخنانی گفت: مطابق روایات اولین روضه خوان سیدالشهدا علیه السلام جناب جبرئیل امین بوده است و این نشان از عظمت مصیبت و مصائب آن حضرت می باشد.

وی افزود: امروز همه ما به این مسیر آمده ایم تا به زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام خدمت کنیم و این افتخار و نعمت بزرگیست که باید قدر آن را بدانیم.

صبوری ابراز داشت: افتخار بزرگی برای شماست که زیر علم حضرت معصومه سلام الله علیها در این موکب جمع شده اید و به زائرین سالار شهیدان خدمت می کنید و البته برای دوستان و همکاران ما نیز توفیق بزرگیست که زیر علم امام زمان عج جمع شده و به نام مبارک آن حضرت به زائرین اربعین خدمت می کنند.

وی گفت: این مسیر موکب آستان حضرت معصومه تا موکب مسجد جمکران شبیه یک بلوار پیامبر اعظم در قم است؛ این حرکت و راهپیمایی عظیم مقدمه ظهور است.

هادی محمودنژاد نیز در این دیدار گفت: این مسیر یک مسیر با عظمتی است و خدمت به زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام توفیق بزرگ خداست.

وی افزود: این موکب در واقع صحن دوم حضرت معصومه سلام الله علیهاست که به عنوان یک شهرک خدماتی در عرصه های گوناگونی به ارائه خدمت می پردازد.

محمودنژاد با اشاره به شعار "حب الحسین یجمعنا" گفت: در این اربعین حسینی شاهد هستیم که از ملت ها، نژادها و مذاهب مختلف دور هم جمع می شوند و این عظمت امام حسین علیه السلام است.

ارسال نظرات