۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۷۶۲۵۴۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

با معرفی فرهنگ اربعین به دنیا فروپاشی تمدن غرب حتمی است

با معرفی فرهنگ اربعین به دنیا فروپاشی تمدن غرب حتمی است
اصفهان – حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به اینکه اربعین ظرفیتی دارد که اگر به غرب برسد سبب فروپاشی تمدن غرب خواهد شد، گفت: با معرفی فرهنگ اربعین به دنیا فروپاشی تمدن غرب حتمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی سه شنبه شب در دیدار مدیر و اعضای شورای موکب علی بن باقر(ع) کاشان با تسلیت شهادت امام سجاد(ع) به اهمیت فعالیت موکب علی ابن امام محمد باقر(ع) کاشان کرد و گفت: اگر بتوانیم فرهنگ اربعین را به دنیا معرفی کنیم فروپاشی تمدن غرب حتمی است. 

وی با اشاره به دعوت برخی از ارکان تبلیغی از فیلمسازان غربی برای تهیه فیلم از پدیده‌ای به نام اربعین، افزود: فیلمسازان غربی اعلام کردند در صورت تهیه فیلم اجازه پخش داده نخواهد شد، چرا که اربعین ظرفیتی دارد که اگر به غرب برسد سبب فروپاشی تمدن غرب خواهد شد.

به گفته وی تمدن غرب مدعی کسب سود برای آرام شدن است، چرا که خوشحال را در کسب سود منفعت می‌داند و این در حالی است که اربعین حسینی برعکس تمدن غرب، خوشحالی را در سود رسانیدن می‌داند.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: پس انداز سالانه ۱۰ میلیارد تومانی برای خدمت رسانی ۱۰ روزه به ۱۰ هزار نفر زائر اربعین ظرفیت بزرگی است که این فرهنگ باید به دنیا معرفی شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم تقویت واحد رسانه موکب علی ابن باقر(ع) کاشان تأکید کرد و اظهار داشت: پذیرایی از زائران امام حسین توسط کسانی که پس انداز یکساله خود را برای پذیرایی از زائران امام حسین هزینه می‌کنند از زیبایی‌های اربعین حسینی است که نیازمند رسانه‌ای شدن و معرفی به دنیا است.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین به لزوم فعالیت‌های فرهنگی برای افشای جنایات رژیم صهیونیستی در غزه از سوی موکب علی ابن باقر (ع) کاشان اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد به زودی ریشه غده سرطانی اسرائیل از بیخ و بن کنده شود. 

لازم به ذکر است، موکب علی ابن باقر(ع) کاشان بزرگترین موکب کشور در کربلا معلی با بیش از ۲۵۰ خادم افتخاری مرد و زن، فعالیت خود را از اربعین سال ۹۳ آغاز کرد و تا به امسال طی این ۱۰ سال تنها سال ۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا در اربعین حسینی فعالیت نداشت./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات