۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۷۶۱۸۸۲
حجت الاسلام والمسلمین دژکام مطرح کرد؛

اهمیت راهپیمایی جمعه های خشم/جنایات اسرائیل را مرتب فریاد بزنید

اهمیت راهپیمایی جمعه های خشم/جنایات اسرائیل را مرتب فریاد بزنید
نماینده ولی فقیه در فارس گفت: مردم مظلوم فلسطین هر روز کشته می‌شوند، کودک و جوان و پیر، زن و مرد فجیعانه به قتل می‌رسند و هیچ کس در این دنیا نیست که به داد آنها برسد.

به گزازش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز گفت: مردم مظلوم فلسطین و غزه هر روز کشته می‌شوند از کودک تا پیر فجیعانه به قتل می‌رسند و  اما در دنیا هیچ فریاد رسی ندارند.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی جمعه های خشم پس از نماز جمعه در سراسر استان فارس اظهار داشت: مقرر گردید هر استان به صورت نوبتی بعد از نماز جمعه راهپیمایی جمعه خشم را داشته باشند و جنایات اسرائیل غاصب را محکوم کنند و این هفته نوبت استان ما است که این ظلم ها را محکوم کنیم و این یک وظیفه است که ظلم و جنایت صهیونیسم را مرتب فریاد بزنیم.

وی افزود: دیدن صحنه های رنج و اندوه مسلمانان در فلسطین برای مومنین بسیار دردناک است که مردم شیرازی‌ باید ویژه حرکت کرده و جنایات خبیثانه اسرائیل اعلام برائت کنیم.

خطیب نماز جمعه شیراز با اشاره به آسیب های اجتماعی و برپایی عدالت اجتماعی یادآور شد: اگر ما در جامعه ببینیم آسیب‌های اجتماعی، طلاق، زن بی سرپرست و یتیم زیاد شده و کسی به دادشان نمی‌رسد باید بدانیم حرکت اسلامی برای این بود که فقرا، مستضعفین و گرفتار‌ها طعم عدالت را بچشند و امام حسین (ع) می‌فرماید چرا هیچ کاری نمی‌کنید و ساکت نشسته‌اید؟ هر که هر کاری از دستش بر می‌آید باید انجام دهد.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد:اجرا شدن برنامه هفتم توسعه موجب برطرف شدن مشکلات اقتصادی و قدرتمندی نظام در همه عرصه ها می گردد و برای اجرای برنامه هفتم توسعه دولت و مجلس مجلس پای کار بیایند.

ارسال نظرات