۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۷۶۱۸۷۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

موفقیت های امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا است

موفقیت های امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا است
اصفهان – حجت الاسلام والمسمین حسینی با اشاره به اینکه خانواده شهدا و شهدا سبب ماندگاری انقلاب اسلامی شدند، گفت: موفقیت های امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دیدار با والدین شهید شعبانعلی حسنی در روستای آزران با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش وامام سجاد (ع) گفت: موفقیت‌های امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا است.

وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا و شهدا سبب ماندگاری انقلاب اسلامی شدند، افزود: موفقیت و پیشرفت‌های امروز انقلاب اسلامی، پیروزی‌های جبهه مقاومت و بیداری اسلامی همه مدیون خون شهدا و خانواده معظم آنها است. 

نماینده ولی فقیه در کاشان خانواده شهدا را دارای جایگاه رفیع در نزد خداوند دانست و اظهار داشت: خانواده شهدا در محضر پیامبر اکرم(ص) و امیرمومنان(ع) سرفراز هستند.

وی افزود: آنهایی که امام معصوم را دیدند و حضرت از آنها کمک خواست، اما حاضر نشدند دین خدا را یاری کنند در حالیکه شما امام معصوم را ندیدید، اما با یک نامه و یک پیام نایب امام معصوم، امام خمینی به دین کمک کنید مردم ایران خانواده شهدا با اشتیاق فرزندان خود را روانه جبهه‌ها کردند که این مقام بزرگی است و سبب سرافرازی در دنیا و آخرت هستید.

گفتنی است، شهید شعبانعلی حسنی بعد از اتمام دوره ابتدایی راهی تهران شد و در ترهان ضمن ادامه تحصیلات در محضر علمای روستای آزران مقیم تهران بود و با آغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه‌های نبرد حق و بر علیه باطل شد، شهید شعبانعلی حسنی در وصیتنامه خود از برادران اش خواسته بود اجازه ندهند اسلحه او روی زمین بماند. 

روستای آزران از توابع بخش برزک کاشان ۲۷ شهید تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد ۱۶ شهید در روستای آزران مدفون هستند، ۲ شهید در کاشان، ۲ شهید در تهران، ۲ شهید در دلیجان و یک شهید در قم و مدفون هستند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات