۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۷۶۱۵۵۷
رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

داغ آیت الله آل‌هاشم تا همیشه بر دل های‌مان سنگینی خواهد کرد

داغ آیت الله آل‌هاشم تا همیشه بر دل های‌مان سنگینی خواهد کرد
مسئول دفتر مقام معظم رهبری از مسئولین و مردم آذربایجان شرقی خواست از امام جمعه جدید تبریز حمایت کنند و سپس گفت: امام جمعه در هر شهر سنگ صبور مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از آذربایجان شرقی، آیت الله محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم معارفه امام جمعه جدید تبریز عنوان کرد: داغ حاج آقا آل هاشم سرد شدنی نیست و همیشه بر دل هایمان سنگینی خواهد کرد. حاج آقا مطهری در دفاع مقدس حضور داشتند و برادر شهید هستند و دو نفر از اقوام نزدیک ایشان نیز در دفاع مقدس شهید شدند.

وی گفت: از مسئولین و مردم آذربایجان شرقی درخواست دارم امام جمعه جدید را حمایت و کمک کنند چون امام جمعه در هر شهر سنگ صبور مردم است. کمک کنید تا ایشان با مردم همان رفتاری که پیامبر داشتند، داشته باشد و در شادی ها و غم های مردم شریک شود.

آیت الله گلپایگانی افزود: در تشییع رئیس جمهور دیدید مردم چکار کردند و با محبت از پیکرها استقبال کردند و محبت خود را نشان دادند. اگر حادثه بالگرد در کشور های دیگر اتفاق می افتاد، یک آشوب بزرگی به وجود می آمد ولی در ایران آب از آب تکان نخورد و رهبر انقلاب فرمودند باید با قدرت بیشتر کارها را پیش ببرید که خوشبختانه کوچکترین  موضوعی اتفاق نیفتاد.

وی بیان کرد: باید مسئولین ما حرکت کنند زیرا با پشت میز نشستن کارها پیش نخواهد رفت. یکی از کارهای دولت سیزدهم و ریئس جمهور مردمی این بود که معنی خستگی را نمی فهمید و شب و روز برای مردم خدمت کرد و در آخر هم در راه خدمت به شهادت رسید.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری اظهار داشت: ایران توانست با ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان واکسن کرونا را تولید و به کشورهای دیگر هم صادر کند، مسئولین دولت سیزدهم تمام حوادث را پشت سرهم قرار دادند.

وی ابراز داشت: پیاده روی اربعین یکی از پادزهرها است. والدین اگر می خواهند فرزندشان تحت تاثیر تبلیغات زهر آگین قرار نگیرد آنها را با نماز جمعه و مسجد بیشتر آشنا کنند. ما پاد زهر همه مسائل را در کشور داریم، هیچ کشوری نماز جمعه ای مثل ایران ندارد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در پایان مطرح کرد: آذربایجان سرزمین زنده ای است، دیدید که نسل جوان این کشور و شهر چه کردند. در سفر رهبر به تبریز از فرودگاه تا طول مسیر با استقبال بزرگی که انجام شد، اعلام وفاداری کردند.

وحید نستوهی
ارسال نظرات