۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۷۶۱۱۶۰

انتخابات ریاست جمهوری تا ساعت ۲۴ تمدید شد

انتخابات ریاست جمهوری تا ساعت ۲۴ تمدید شد
ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام کرد: با توجه به استقبال مردم از انتخابات ریاست جمهوری و حضور مردم در شعب اخذ رای، زمان رای گیری در تمام شعب تا ساعت ۲۴ تمدید شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد با توجه به استقبال مردم از انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور زمان اخذ رای در تمام شعب تا ساعت ۲۴ تمدید می‌شود.

بر اساس بررسی‌ها و مشاهدات میدانی مشارکت مردم در دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری با استقبال مناسبی روبه رو شده است و شاهد موج گسترده حضور مردم در پای صندوق های رأی هستیم.

تاکنون با دستور ستاد انتخابات وزارت کشور دو بار انتخابات ریاست جمهوری تا ساعت 20 و 22 تمدید شده و برای سومین بار تا ساعت 24 تمدید شد و طبق قانون باید اخذ رای در یک روز به پایان برسد. 

انتخابات ریاست جمهوری تا ساعت ۲۴ تمدید شد

گفتنی است، میزان مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با عبور از 40 درصد، از دور اول انتخابات که هشتم تیر برگزار شد، پیشی گرفته است.

فرایند رای گیری مرحله دوم از ساعت 8 صبح به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شده و تا ساعت 18 ادامه داشت و تاکنون با موافقت وزارت کشور سه بار تمدید شده است.

گزارش خبرگزاری رسا حاکی است، رای‌گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در حدود 59 هزار شعبه اخذ رای انجام می‌شود. بیش از 800 هزار نیروی مردمی در هیئت‌های اجرایی و نظارتی سراسر کشور در حوزه‌های اخذ رای فعال هستند.

به گفته سخنگوی شورای نگهبان و مسؤولان ستاد انتخابات وزارت کشور، در این مرحله هر یک از نامزدها حتی یک رای بیشتر کسب کند، پیروز انتخابات خواهد بود.

میثم صدیقیان
ارسال نظرات