۰۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۷۶۱۰۸
بیستم اسفند ماه؛

اختتامیه چهارمین جشنواره نشریات تجربی حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر فرهنگی حوزه علمیه خراسان گفت: چهارمین جشنواره نشریات تجربی حوزه علمیه خراسان بیستم اسفند ماه با حضور مسؤولان استانی و حوزوی به کار خود پایان می دهد.
جشنواره نشريات تجربي


حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مسؤول دفتر فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اظهار داشت: چهارمین جشنواره نشریات تجربی حوزه علمیه خراسان در رشته های مقاله، گزارش، مصاحبه، خبر، عکس، طرح و کاریکاتور، صفحه آرایی، شعر، داستان و قطعه ادبی، تحقیق و پژوهش برگزار شده است که نشریات ارسالی هم اکنون در حال داوری هستند.

وی با بیان اینکه این جشنواره ویژه نهادهای حوزوی، تشکل های طلبگی درون حوزوی و تشکل های طلبگی خارج از مدارس علمیه برگزار می شود، ادامه داد: تاکنون 50 نشریه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که در نهایت این نشریات در نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام سبزیان تأکید کرد: اختتامیه جشنواره که در آینده برگزار می‌شود خبرگزاری ها، روزنامه ها و نشریاتی که اخبار حوزوی را به صورت ویژه ای انعکاس می دهند، مورد تقدیر و تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی خاطر نشان کرد: بازدید از چاپخانه و تحریریه روزنامه قدس، بازدید از صدا و سیمای خراسان رضوی، نشست با مدیر اجرایی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، برگزاری کارگاه آموزشی روزنامه نگاری از دیگر برنامه های جانبی این جشنواره است.

گفتنی است، اختتامیه چهارمین جشنواره نشریات تجربی حوزه علمیه خراسان، از پانزدهم تا بیستم اسفند ماه جاری در سالن اجتماعات بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می شود./93/پ202/ص

ارسال نظرات