۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۷۶۱۰۶۳

شرکت مراجع تقلید در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری + تصاویر و فیلم

شرکت مراجع تقلید در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری + تصاویر و فیلم
مراجع تقلید در نخستین ساعات اخذ رای در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و رأی خود را به صندوق انداختند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، رهبر معظم انقلاب و دیگر مراجع تقلید از جمله حضرات آیات: ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی، جعفر سبحانی، عبدالله جوادی آملی، حسین مظاهری و دیگر علما و شخصیت های برجسته حوزوی در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

مراجع تقلید و علما پس از شرکت در انتخابات در گفت‌وگوهای کوتاه با خبرنگاران، بر لزوم حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرده و این حضور را در پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی و رفع مشکلات بسیار مهم و مؤثر دانستند.

شرکت مراجع تقلید در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری + تصاویر و فیلم

رهبر معظم انقلاب اسلامی:

انتخابات یک امر مهم سیاسی است/ مردم بهترین را انتخاب کنند

حضرت آیت الله خامنه ای در آغازین دقایق رای گیری، با حضور در کنار صندوق رأی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت و رأی خود را به صندوق سیار 110 انداختند.

 رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از رأی دادن در سخنانی فرمودند: بحمدالله روز خوبیست؛ روز حضور، شرکت و فعال شدن مردم عزیزمان در یک امر مهم سیاسی کشور یعنی انتخابات.

تعداد بازدید : 10

حضرت آیت الله خامنه ای با بیان اینکه شنیدم که شوق و علاقه‌ی مردم بیشتر از قبل است، گفتند: خداکند این‌جور باشد و اگر این‌جور باشد خرسندکننده است. ان‌شاءالله مردم عزیزمان موفق شوند رأی بدهند و بهترین را انتخاب کنند و در این مرحله، مردم قاعدتاً باید همت‌شان بیشتر باشد که کار را تمام کنند و فردا رئیس‌جمهورمان را داشته باشیم.

ایشان افزودند: خداوند ملت را موفق و کشور را آباد کند و همه کسانی که در این راه زحمت می‌کشند مشمول لطف و رحمت خود قرار بدهد.

شرکت مراجع تقلید در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری + تصاویر و فیلم

آیت الله مکارم شیرازی رأی خود را به صندوق انداخت

حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی با حضور در پای صندوق اخذ رأی دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رأی خود را به صندوق انداخت.

تعداد بازدید : 9

این مرجع تقلید پس از شرکت در فرایند انتخابات ضمن تأکید بر اهمیت انتخابات در پاسداری از نظام اسلامی بر اهمیت حضور در پای صندوق رأی تأکید کرد.

شرکت مراجع تقلید در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری + تصاویر و فیلم

 آیت الله نوری همدانی: امیدواریم رئیس جمهور منتخب مشکلات مردم را حل کند

حضرت آیت الله نوری همدانی صبح امروز با حضور در کنار صندوق سیار 173 رأی خود را به صندوق مرحله دوم ریاست جمهوری انداخت و سپس گفت: امیدوار هستیم که مشکلات مردم به وسیله فردی که به عنوان رئیس جمهور تعیین می شود، حل شود.

وی به حضور حداکثری مردم تأکید و از لزوم انتخاب اصلح سخن گفت.

شرکت مراجع تقلید در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری + تصاویر و فیلم

آیت الله سبحانی در دور دوم انتخابات شرکت کرد

حضرت آیت الله سبحانی از مراجع تقلید که دور نخست انتخابات ریاست جمهوری را در مشهد مقدس رای داده بود، در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در شهر مقدس قم در انتخابات شرکت کرد و رای خود را به صندوق سیار انداخت.

تعداد بازدید : 13

این مرجع تقلید ضمن تقدیر از از تلاش تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات، رأی‌دادن به نامزد اصلح یک وظیفۀ ملی دانست و تاکید کرد: کسانی که علاقه‌مند هستند جمهوری اسلامی قوی باشد و مشکلات حل شود باید رای‌ بدهند.

شرکت مراجع تقلید در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری + تصاویر و فیلم

آیت‌الله جوادی‌آملی رأی خود را در به صندوق انداخت

حضرت آیت‌الله جوادی آملی با شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری رأی خود را به صندوق أخذ رأی در شهر دماوند انداخت. 

وی از انتخابات به عنوان میثاق ملی یاد کرد و با تاکید بر این که وفای به این میثاق امری لازم است، از همگان خواست در انتخابات شرکت کنند. 

حضرت آیت الله جوادی آملی همچنین برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران دعا و از زحمات دست اندرکاران انتخابات قدردانی کرد.

تعداد بازدید : 12

 آیت الله مظاهری در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد

حضرت آیت‌الله مظاهری صبح امروز، در اولین ساعت آغاز رأی‌گیری، در مرحلۀ دوّم چهاردهمین دورۀ انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و برای موفقیت ملت و نظام اسلامی دعا کرد.

گزارش خبرگزاری رسا حاکی است، شماری از علما، شخصیت های حوزوی، اعضای فقهای شورای نگهبان، اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و اعضای مجلس خبرگان رهبری نیز با حضور در محل ساختمان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رای خود را به صندوق سیار انداخته و بعد از رای دادن در گفت وگوهای اختصاصی با خبرگزاری رسا از پیام های حضور مردم سخن گفتند.

تعداد بازدید : 7
میثم صدیقیان
ارسال نظرات