۰۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۷۶۰۹۱
فردا در قم؛

کارگاه آموزشی پایگاه اطلاعات علمی gale برگزار می شود

خبرگزاری رسا- کارگاه آموزشی پایگاه اطلاع رسانیgale با همکاری کتابخانه و مرکز اسناد دانشگاه مفید و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کارگاه آموزشی پایگاه اطلاع رسانی، فردا در دانشگاه مفید قم برگزار می شود.
کارگاه آموزشي


محسن ابوالفتحی، از مسؤلان اداره کتابخانه دانشگاه مفید قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: دانشگاه مفید با همکاری وزارت علوم و با همکاری موسسه جهان ادیب که کارگزار ناشر معتبر gale و چندین نشریه معتبر جهان است اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی این پایگاه کرده است.

وی افزود: این مجموعه شامل حدود سیزده هزار عنوان نشریه معتبر جهانی با دسترسی به حدود پنج هزار عنوان به صورت تمام متن در موضوعات مختلف می باشد.

ابوالفتحی با بیان اینکه این مجموعه، جامع ترین کتابخانه کتب مرجع است ادامه داد: امکانات دسترسی به صورت تمام وقت و مالکیت آن دایمی است و اگر در یک سال هزینه آن پرداخت شود نسبت به همان سال مالکیت مطالب برای همیشه حفظ خواهد شد.

وی با بیان اینکه این کارگاه آموزشی سه شنبه صبح از ساعت 10 تا 12 در سالن آمفی تئاتر دانشگاه مفید برگزار می شود، از پژوهشگران و دانشمندان برای حضور در این کارگاه دعوت کرد. /909/پ202/ع

ارسال نظرات