۰۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۷۶۰۴۸
مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی:

طلاب بسیجی آذربایجان شرقی راهی ‌مناطق جنگی دفاع مقدس می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی از اعزام بیش از دویست طلبه بسیجی به مناطق جنگی دفاع مقدس خبر داد.
كاروان راهيان نور


حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی،‌ در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن تعطیلات پایان سال و اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس، بسیج طلاب آذربایجان شرقی برنامه های ویژه ای تدارک دیده است.

وی ادامه داد: امسال بیش از دویست طلبه بسیجی به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس از این مرکز اعزام خواهند شد که این تعداد افزون بر روحانیان و طلابی است که به صورت شخصی یا خانوادگی در کاروان‌های عمومی راهیان نور نام‌نویسی می‌کنند.

حجت الاسلام سرایی تصریح کرد: بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی امسال برای هر یک از کاروان‌های راهیان نور اعزامی از استان، یک روحانی کاوران، اختصاص داده که به برنامه های تبلیغی خواهند پرداخت.

وی ابراز داشت: البته تعدادی از روحانیان رزمنده و جانباز نیز با عنوان راوی دوران دفاع مقدس از طریق کانون راویان دفاع مقدس استان راهی مناطق عملیاتی خواهند شد.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی افزود: روحانیان کارون‌های راهیان نور افزون بر اقامه نماز جماعت اول وقت، به سؤالات شرعی و عقیدتی نوجوانان و جوانان نیز پاسخ‌گو خواهند بود./935/پ202/س

ارسال نظرات