۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۷۶۰۴۴۴
نماینده ولی فقیه در مازندران:

حل مشکلات کشور و تحقق ایران قوی، نیازمند مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

حل مشکلات کشور و تحقق ایران قوی، نیازمند مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است
مازندران - امام جمعه ساری، حضور حداکثری مردم در انتخابات را عامل عزت و اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت: این حضور حداکثری موجب دلگرمی و روحیه دوستان ما به ویژه محور مقاومت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز پس از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، حضور در انتخابات را حائز امیت دانست و گفت: انتخابات نشان از حضور، رضایت، همکاری و پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است.

وی همچنین حضور حداکثری مردم در انتخابات را عامل عزت و اقتدار ایران اسلامی دانست و افزود: این حضور حداکثری موجب دلگرمی و روحیه دوستان ما به ویژه محور مقاومت خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که دشمنان ملت ایران حضور مردم را در انتخابات رصد می کنند و برای آنها مشارکت مردم بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: در حالی که دشمنان به دنبال تضعیف مشروعیت نظام هستند، حضور مردم می تواند مشروعیت نظام را تثبیت و تائید کند و برای دشمنان این مسأله شکننده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: هرچه که درصد آرا بالاتر باشد دشمنان را بیشتر ناراحت می کند و دوستان و ارواح شهدا را هم خوشحال‌تر می کند و یک ایران قوی شکل می گیرد.

امام جمعه ساری با بیان این که حل مشکلات کشور و تحقق ایران قوی را نیازمند حضور و مشارکت گسترده مردم دانست و تصریح کرد: اگر ایران قوی باشد می‌تواند باعنایات خداوند، مشکلاتش را با تکیه بر خود و مردم خود حل کند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات