۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۷۵۹۷۸۵
رئیس هیات نظارت بر انتخابات در کاشان:

اصحاب رسانه برای امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند

اصحاب رسانه برای امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند
اصفهان – حجت الاسلام بصیرتی گفت: اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در فعالیت رسانه‌ای و خبری خود در آستانه انتخابات برای امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدی بصیرتی سه شنبه شب در گردهمایی خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان کاشان که در سالن اجتماعات امام رضا(ع) فرمانداری ویژه کاشان برگزار شد، گفت: اختلاف سلیقه اختلاف سیاسی و اختلاف فکری در جامعه وجود دارد، اما اختلاف سلیقه نباید تبدیل به نفرت پراکنی شود.

وی افزود: امروز همه مردم اهل رسانه و از رسانه و محتوای رسانه استفاده می‌کنند، لذا اگر می‌خواهیم در ظلمی که به شهید رئیسی شد شریک نباشیم باید تلاش کنیم تا با امیدآفرینی به جامعه، مردم به صحنه بیاوریم.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات در شهرستان کاشان با بیان اینکه تشویق مردم به حضور در صحنه همان ادامه راه شهید رئیسی است، یادآور شد: برخی جریانات نمی‌خواهند همه مردم در صحنه حضور داشته باشند و به دنبال مشارکت حداقلی مردم در انتخابات هستند.

حجت الاسلام بصیرتی تنها راه مبارزه با این جریان انحرافی را مشارکت حداکثری در انتخابات دانست و تأکید کرد: نباید اجازه داد این تفکر موفق شود، باید تلاش کرد همه مردم را به صحنه آورد تا از بین شش نامزد انتخابات کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

به گفته وی باید تلاش کرد به جای به کرسی نشستن حرف یک جریان سیاسی، حرف مردم به کرسی بنشیند و به گونه‌ای فعالیت کرد که بعد از انتخابات با یکدیگر دشمن نباشیم و بتوانیم در کنار یکدیگر رفاقت‌های خود را ادامه بدهیم.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات در شهرستان کاشان با اشاره به اینکه اختلاف سلیقه نباید تبدیل به کینه و نفرت شود، گفت: یکدیگر را نقد کنیم، اما نقد با تخریب متفاوت است و مرز‌ها را باید شناخت و رعایت کرد.

حجت الاسلام بصیرتی انتخابات مردمی در کشور را جزو افتخارات نظام اسلامی ایران دانست و یادآور شد: برگزاری میانگین سالانه بیش از یک انتخابات نشان دهند این است که نظام اسلامی مبتنی بر آرا مردم است و انتخابات کاملا مردمی است و مجری و هیات اجرایی انتخابات از مردم است.

به گفته وی ناظرین بر انتخابات و نظارت بر انتخابات کاملا مردمی است و بیش از ۵ هزار مجری انتخابات در کاشان از اقشار و آحاد مختلف مردم شهرستان و سنین مختلف با جنسیت مختلف هستند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات در شهرستان کاشان گفت:: کسانی که حتی یکدوره در انتخابات فعالیت داشته انداذعان دارند تقلب گسترده در انتخابات امکان پذیر نیست.

حجت الاسلام بصیرتی با اشاره به اینکه انتخابات در شهرستان کاشان با حدود ۵ هزار نفرعوامل مردم این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: حدود یک هزار نفر از اقشار مختلف مردم کاشان در هیات نظارت بر انتخابات در کاشان نظارت دارند.

وی ادامه داد: تعامل بین هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات در دوره‌های مختلف با جریان‌های سیاسی مختلف در دولت‌های گذشته برکسی پوشیده نیست و هیات‌های نظارت و اجرایی انتخابات با صمیمیت و حفظ استقلال، بدون کوچکترین تنشی انتخابات را برگزار کردند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات در شهرستان کاشان گفت: اصحاب رسانه در فعالیت رسانه‌ای و خبری خود و فعالان فضای مجازی برای امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند.

حجت الاسلام بصیرتی از رسان‌ها ها خواست در نقد‌های خود انصاف را رعایت کنند و دستاورد‌های نظام در علم و فن آوری و پزشکی و نظامی و صنعت و اقتصاد را بیان کنند تا سبب امید به جامعه و مردم شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات