۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۷۵۸۷۹۴
منافی پور مطرح کرد؛

تلاش همه قدرت ها برای تخریب باورهای اعتقادی جامعه مسلمان

تلاش همه قدرت ها برای تخریب باورهای اعتقادی جامعه مسلمان
منافی پور به تلاش همه قدرت ها برای تخریب باورهای اعتقادی جامعه مسلمان اشاره کرد و گفت: خطبا و اهل منبر باید بیش از پیش به حضرت علی اصغر(ع) بپردازند.
به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، داود منافی پور دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در سومین اجلاس بین المللی نخبگان منابر شیعه که در کربلای معلی در حال برگزاری است، با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) از ایشان به عنوان بزرگ ترین معمار مهم ترین انقلاب جهان یاد کرد.
 
وی با ارایه گزارشی از تحقیقات علمی خود پیرامون موضوع پیراهن اباعبدالله الحسین(ع) از اصحاب علم، فرهنگ و ادب و خطابه خواست روی این موضوع تمرکز کنند.
 
منافی پور در بخش دیگری از سخنان خود گزارشی از فعالیت های مجمع جهانی حضرت علی اصغر از سال ۸۲ ارائه کرد و جهانی شدن این حرکت مقدس و بین المللی شدن همایش شیرخوارگان حسینی را نتیجه عنایت اهل بیت و حضرت سیدالشهدا(ع) دانست.
 
وی با تاکید بر اینکه امروز ندای مظلومیت اباعبدالله الحسین(ع) و شیر خواره ایشان حضرت علی اصغر جهانی شده و برای دنیای استکبار پرسش های بسیاری ایجاد شده است، گفت: نماد سازی در این عرصه در قالب های مختلفی صورت گرفته و خطبا، اهل منبر و فرهنگ و هنر در طول قرن های مختلف مجاهدت های بسیاری در این زمینه داشته اند و امروز این حرکت در دنیا پژواک داشته است.
 
دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش همه قدرت ها برای تخریب باورهای اعتقادی جامعه مسلمان خبر داد و گفت: در مقابل این جنگ همه جانبه، باید خود را تجهیز کنیم و جامعه را برای ظهور آماده کنیم. خطبا و اهل منبر باید بیش از پیش به حضرت علی اصغر(ع) بپردازند.
ارسال نظرات