۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۷۵۷۷۶۵
آیت الله مهدوی:

خدمات آیت الله رئیسی فراموش ناشدنی است

خدمات آیت الله رئیسی فراموش ناشدنی است
اصفهان ـ آیت الله مهدوی با صدور پیامی شهادت آیت الله رئیسی و آیت الله آل هاشم و همراهان ایشان را تسلیت گفت و خدمات رئیس جمهور شهیدمان را فراموش ناشدنی توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری، با صدور پیامی شهادت آیت الله رئیسی و آیت الله آل هاشم و همراهان ایشان را تسلیت گفت و خدمات آیت الله رئیسی را فراموش ناشدنی توصیف کرد.

متن پیام آیت الله مهدوی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«مِن المؤمنین رجالٌ صَدقوا ما عاهَدوا اللَّه علیه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَه و مِنهُم مَن یَنتَظِرُ و ما بدّلوا تَبدیلاً»
خبر شهادت ریاست جمهور اسلامی ایران مرحوم آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رضوان‌الله‌علیه و جمعی از همراهان موجب تأسف و تأثر اینجانب واقع گردید.

خدمت به مردم، اخلاص، تواضع از خصوصیات آن مجاهد پرکار و تلاش بود و خدمات ارزنده آن شهید عزیز در دوران تولیت آستان قدس رضوی، ریاست قوه قضائیه و ریاست جمهور فراموش ناشدنی است.

شهادت آن رفیق دیرین را به پیشگاه حضرت ولی‌الله‌الاعظم ارواحنافداه تسلیت عرض می‌نمایم. همچنین این ضایعه را به محضر مقام معظم رهبری دام‌ظله، ملت غیور ایران، هیئت دولت محترم و خانواده معظم ایشان نیز تسلیت عرض می‌نمایم.

همچنین شهادت امام جمعه انقلابی و خدوم و مردمی تبریز مرحوم آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم و وزیر محترم خارجه مرحوم آقای حسین امیرعبداللهیان و استاندار استان آذربایجان شرقی و سردار سیدمهدی موسوی را خدمت خانواده آن عزیزان و مردم ولایتمدار استان آذربایجان شرقی تسلیت عرض می‌نمایم.

ان شاءالله روح آن شهدای معظم در این روز عزیز با حضرت امام رضا علیه‌السلام محشور باشد./1304/

سید ابوالحسن مهدوی
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات