۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۷۵۷۳۰۴

پیام های تسلیت اساتید و علمای حوزه به مسئول دفتر آیت الله نوری همدانی

پیام های تسلیت اساتید و علمای حوزه به مسئول دفتر آیت الله نوری همدانی
شماری از شخصیت ها، علما، وزرا و مسؤولان کشوری و حوزوی، در پی در گذشت والده مسئول دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی پیام تسلیت صادر کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیات حسینی بوشهری، اعرافی، رییس جمهور، رییس دفتر مقام معظم رهبری و شمار دیگری از مسؤولان و شخصیت های کشوری و حوزوی و نیز علمای برجسته در پیام های جداگانه ای درگذشت والده مسئول دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی را تسلیت گفتند.

پیام آیت الله حسینی بوشهری درپی درگذشت والده حجت الاسلام شمس

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری با صدور پیامی درگذشت والده حجت الاسلام شمس رئیس دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حضرت مستطاب حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای شمس زیدعزه

درگذشت بانوی مؤمنه، والده گرامی‌تان را به شما و خاندان مصاب تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

از درگاه رب کریم برای آن بانوی پارسا، رحمت و مغفرت و حشر با حضرت صدیقه طاهره – سلام الله علیها – و برای شما و همه بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

سید هاشم حسینی بوشهری؛ رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

پیام آیت الله اعرافی:

انا لله و انا الیه راجعون

جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای محمد شمس (زید عزه)

سلام علیکم بما صبرتم

ضمن ابراز همدردی، فقدان بانوی مومنه والده گرامی تان را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و برای آن فقیده سعیده، علو درجات و حشر با حضرت صدیقه طاهره(س) و برای بازماندگان آرامش قلبی همراه با اجر فراوان و پایدار خواستارم.

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه

تسلیت رییس دفتر مقام معظم رهبری، رییس جمهور و جمع دیگری از شخصیت ها و مسؤولان حوزوی و کشوری

این گزارش حاکی است، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور هم در تماس های جداگانه مصیبت وارده را به حجت الاسلام شمس تسلیت گفتند. 

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت، آیت الله رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، دکتر احمد وحیدی و دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزراي کشور و فرهنگ و ارشاد اسلامی، شماری از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نیز مسؤولان کشوری و حوزوی نیز در پیام های مکتوب و تماس های تلفنی درگذشت والده مسؤول دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی را تسلیت گفته و از خدای متعال برای بازماندگان صبر و اجر مسالت کردند. 

پیام آیت الله محسن فقیهی:

مصیبت فوت والده مومنه صالحه شما را تسلیت عرض نموده، برای ایشان علو درجات و حشر با صدیقه طاهره علیها السلام و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل خواستارم.

تسلیت دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)
در پی درگذشت والده‌ مسئول دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) پیام تسلیت صادر کرد.
 
متن پیام آیت‌الله «رضا رمضانی» به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
انا لله وانا الیه راجعون
 
حجت‌الاسلام و المسلمین‌ جناب آقای شمس دام عزه
 
مسئول محترم دفتر حضرت آیت الله العظمی  نوری همدانی دامت برکاته
 
سلامٌ علیکم
 
خبر درگذشت مادر مهربان و مؤمنه جنابعالی موجب تأسف گردید.
 
بدینوسیله مصیبت وارده را تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه حضرت حق جلّ‌جلاله برای روح آن فقیده سعیده مغفرت، علّو درجات و حشر با موالیانش و برای جنابعالی و همه داغدیدگان صبر و أجر مسئلت می‌نمایم.
 

پیام حجت الاسلام والمسلمین رضوی:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

جناب حجت الاسلام والمسلمین شمس «زیدعزه»

ریاست محترم دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی (دامت برکاته)

سلام علیکم
خبر آسمانی شدن والده مکرمه و گرامیتان موجب تأثر دوستان شما گردید. بی‌شک مقام و منزلت چنین مادران نمونه و مؤمنه که فاطمه زهرا(س) الگویشان می‌باشد، بهشت جاودان خواهد بود، چراکه بجز رحمت و مغفرت و قرب و شفاعت خاندان عصمت و طهارت چیز دیگری نمی‌تواند مزد بندگی ایشان باشد.

از خداوند متعال برای جنابعالی که ‌بحمدالله همواره کوشا در طریق اهداف اسلام ناب محمدی(ص) می‌باشید، صبر و شکیبایی مسئلت دارم و برای آرامش و شادی روح متعالی آن فقیده آسمانی از خدای سبحان غفران و رحمت بی‌کران و برای سایر بازماندگان صبر جزیل خواهانم.

سید جلال رضوی مهر
رئیس مجمع نمایندگان طلاب

 

ارسال نظرات