۲۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۷۵۷۲۱
نماینده مردم تبریز در مجلس:

مناظرات سیاسی در سیما دیر آغاز و زود تمام شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا 22 بهمن امسال همچون همایش میلیونی 9 دی همایشی دیگر از حضور گسترده ملت ایران در صحنه تاریخ انقلاب خواهد بود.
محمد حسين فرهنگي
دکتر محمد حسین فرهنگی عضو فراکسیون اصولگرای مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رابطه با پخش مناظره ها و برنامه های موسوم به نود سیاسی از سیمای ملی اظهار داشت: مناظرات و میزگردهای سیاسی در سیما خیلی دیر آغاز شد و زود تمام شد.

وی افزود: پخش مناظره ها از سیمای ملی اقدام خوبی در جهت توصیه رهبر معظم انقلاب برای ایجاد روشنگری در جامعه و حل مسائل بود ولی برای پویایی بیشتر این برنامه ها باید صدا و سیمای جمهوری اسلامی تمهیدات و اهداف مشخصی داشته باشند.

فرهنگی گفت: مناظره ها شروع خوبی داشت ولی ادامه مناسبی نداشت چون مناظره ای مفید است که طرح دیدگاه های طرفین در آن موجب روشنگری برای مردم باشد که متاسفانه در ادامه مناظرات این وجه کم رنگ شد.

وی تصریح کرد: البته اگر مناظره ها بلافاصله پس از انتخابات برگزار میشد قطعا اثری بهتر از این داشت.

نماینده منتخب مردم تبریز آذر شهر و اسکو خاطر نشان کرد: در عین حال مدیریت مناظره ها باید به گونه ای باشد که صحنه های نامناسبی بوجود نیاید، علی رغم اینکه برخی تندی ها در مناظره طبیعی است ولی باید مراقب بود که مطالب غیر واقعی در مناظره ها عنوان نشود.

وی همچنین تاکید کرد: در مناظره ها باید باید به رعایت اخلاق و ارائه اطلاعات صحیح و مستند توجه داشت و از هرگونه توهین و تخریب پرهیز کرد./955/ت302/ج
ارسال نظرات