۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۷۵۷۰۶۲

میراث امام رضا(ع) عدالت‌خواهی و بشردوستی است

میراث امام رضا(ع) عدالت‌خواهی و بشردوستی است
عضو هیئت علمی دانشگاه رضوی در واکنش به برگزاری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا،میراث ایشان را برای بشریت در همه قرون و اعصار، گفتار ومنش‎های عدالت‎خواهانه و بشردوستانه دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رحمت‌الله کریمزاده به مناسبت برگزاری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) گفت: در عصر حاضر که ابزارهای انتقال پیام فراهم شده است، بیش از هر دوره‌ای می‌توان کلام ناب ائمه اطهار(ع) به خصوص امام رضا(ع) را منتشر و بازنشر کرد.

وی افزود: متفکران اسلامی و مروجان اعتقادات آیین محمدی، موظف و سرباز جبهه نشر سخنان، روایات و احادیث آنان هستند.  این استاد دانشگاه با اشاره به نگاه اسلام به انسان، عدالت، مساوات، حق‌طلبی و مبارزه با ظلم، از اندیشمندان خواست نهضت نشر اعتقادات اسلامی را در برابر تهاجم واژه‌سازان متن‌های جعلی عهده‌دار شوند.

عضو هیئت علمی دانشگاه رضوی پنجمین کنگره جهانی امام رضا(ع) را فرصتی برای تظلم‌خواهی دانست و گفت: از این تریبون می‌توان برای آگاه‌سازی مردم نسبت به جنایت‌های وحشیانه صهیونیست‌ها و ضرورت برپایی عدالت در جهان استفاده کرد.

شایان ذکر است کنگره بین‌المللی امام رضا(ع) در روزهای ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه با حضور اندیشمندان مطرح ایران و جهان در تالار قدس حرم مطهر رضوی در مشهد برگزار می‌شود./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات