۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۷۵۴۴۶۸
به مناسبت روز قدس و دفاع از مظلومان فلسطین صورت گرفت؛

فریاد استکبار ستیزی مردم قم همزمان باسراسر کشور

فریاد استکبار ستیزی مردم قم همزمان باسراسر کشور
فریادهای ضد استکباری مردم قم در روز قدس همزمان با سراسر کشور در شهر مقدس قم از حرم حضرت معصومه (س) به سمت مصلی نماز جمعه این شهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم راهپیمایی روز قدس در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی و همدردی با ملت مظلوم و مقتدر فلسطین همزمان با سراسر کشور در شهر مقدس قم با حضور اقشار مختلف مردم از جمله مراجع تقلید، روحانیت و علما، نیروهای لشکری و کشوری و شخصیت های سیاسی و دینی از حرم حضرت معصومه (س) آغاز شد.

مسیر این مراسم دینی و سیاسی از حرم مطهر به سمت میدان فلسطین و مصلی قدس می باشد که با تجمع اولیه از ساعت 9:30 صبح امروز در صحن حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و همراه وداع با پیکر مطهر شهید القدس شهید محسن صداقت آغاز گردیده و راهپیمایی از مسیر خیابان ارم، خیابان شهداء به سمت میدان فلسطین (درب ساحلی مصلای قدس) در حال برگزاری است.

فریاد استکبار ستیزی مردم قم همزمان باسراسر کشور آغاز شد

مردم ولایتمدار قم با شعارهای مرگ بر اسرائیل_ مرگ بر آمریکا_ فلسطین تنها نیست_ ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند_ برادر شهیدم راهت ادامه دارد- رژیم غاصب رفتنی است و شعارها و رجزخوانی های دیگر اعلام آمادگی برای مقابله با اسرائیل و انزجار خود را از این رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

با توجه به اهمیت روز جهانی قدس امسال و لزوم حمایت گسترده مردم عزیزمان از مسلمانان بی پناه غزه و اعلام انزجار از رژیم کودک کش صهیونیستی به ویژه محکومیت اقدام تروریستی اخیر این رژیم در به شهادت رساندن سرداران سپاه پاسداران در سوریه، حضور مردم بسیار چشمگیر بود.

گفتنی است سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه و رئیس ستاد انتفاضه و قدس سخنران مراسم روز قدس قم خواهد بود.

ارسال نظرات