۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۷۵۱۹۲۴
نمایشگاه مطبوعات؛

همکاری حوزه علمیه و دولت برای تبیین الگوی دولت اسلامی

همکاری حوزه علمیه و دولت برای تبیین الگوی دولت اسلامی
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از همکاری با حوزه علمیه برای تبیین و شناخت الگوی دولت اسلامی خبر داد و از به ثمر رسیدن این همکاری ابراز امیدواری کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران یکی از موضوعات مهم و مورد نیاز دولت را شناخت الگوی دولت اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: انتظار داریم حوزه در شناخت الگوی دولت اسلامی به ما کمک کند؛ چرا که یکی از مراحلی است که رهبر معظم انقلاب برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی ترسیم کرده اند.

لطیفی الگوی دولت اسلامی را غیر از الگوی بروکراتیک نظام اداری معرفی کرد و گفت: الگوی دولت اسلامی الگویی مردم پایه و سرشار از رویه جهادی است و در ساختارها محدود نمی ماند.

وی از شروع همکاری با مجموعه مرکز ارتباطات حوزه علمیه با ریاست جمهوری در رابطه با تبیین الگوی دولت اسلامی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که ثمرات خوبی را به همراه خواهد داشت.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از تلاش دولت برای آشنایی بیشتر کارمندان دولت با احکام و مبانی اسلامی خبر داد و اظهار داشت: آموزش های عمومی را با محوریت مسائل اسلامی آغاز کردیم و دوره های دیگری هم در حوزه احکام اداری نظیر احکام ارباب رجوع و استفاده از بیت المال و... شروع شده که البته نیاز به کمک حوزه و تکمیل و ارتقاء دارد.

لطیفی یکی از کارهای دیگری که در منابع انسانی دولت در حال انجام است را تنظیم منشور اخلاقی کارگزاران عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با این کار مواجهه مردم با دستگاه های اجرایی را تسهیل کنیم.

ارسال نظرات