۱۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۷۴۸۴۳
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم بازگو کرد؛

پروژه کشته سازی یک جریان برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم، گفت: اینها با کمک آمریکائی ها قصد داشتند با ترور رئیس جمهور دوران اصلاحات، مظلوم نمایی کرده و از این طریق برنده انتخابات بشوند.
اغتشاشگران روز عاشورا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار ابراهیم جباری فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم، شب گذشته در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر که در مسجد اهل البیت قم برگزار شد، در سخنانی از پروژه کشته سازی برخی جریانات پرده برداشت و با اشاره به نقشه ترور  حجت الاسلام محمد خاتمی قبل از برگزاری انتخابات دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: قبل از برگزاری انتخابات که سید محمد خاتمی برای سخنرانی در حمایت از موسوی به شهر اهواز رفته بود در بازگشت از این شهر آمریکائی ها و ایادی داخلی آنها در هواپیمایی که قرار بود رئیس جمهور دوران اصلاحات با آن سفر کند یک بمب در توالت جاسازی کرده بودند و از این طریق می خواستند هواپیما را منفجر کرده و خاتمی را ترور و به دنبال آن با هجمه رسانه ای و تبلیغاتی که دارند اذهان مردم را منحرف کرده و انتخابات را ببرند.

وی تصریح کرد: در اثر اتفاقاتی خاتمی قبل از این پرواز با هواپیمای دیگری قصد عزمیت به تهران را می کند و زمانی که این هواپیما پروزا می کند مهماندار پرواز از وجود بمب در توالت هواپیما مطلع می شود و یک نفر از پاسداران با شجاعت بمب جاسازی شده درون هواپیما را برداشته و آن را به بیرون می برد و در یک نقطه پرت منفجر می کند که بر اثر این انفجار این پاسدار انقلاب اسلامی جراحاتی متحمل می شود.

فرمانده سپاه استان قم اضافه کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در راه رهبری و مردم شریف ایران حاضر هستند جان بدهند، حال عده ای می گویند سپاه مردم را کشته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به سؤالی در ارتباط با اینکه آیا صحت دارد که مقام معظم رهبری از اجتماعات مردم حزب اللهی بعد از وقایع دفن منتظری در قم ناراضی بوده اند؟ گفت: با اطلاعاتی که ما داریم این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد، منتهی مقام معظم رهبری از این موضوع که برخی ها اقدام به شکستن شیشه دفتر منتظری کردند ناراحت بودند و به نظر ما نیز با توجه به سوء استفاده های دشمنان از این اقدام این کار اشتباه بود و نباید انجام می گرفت.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه های فتنه گران برای ایجاد آشوب در 22 بهمن ماه نیز تصریح کرد: با روشنگری های انجام شده و همچنین اتفاقات رخ داده بسیاری از طرفداران اینها الان ریزش کرده اند منتهی هنوز تعدادی طرفدار و حامی اینها هستند که باید با روشنگری هوشیارشان کرد و نباید با آنها برخورد داشت.

سردار جباری تاکید کرد: در روز عاشورا نیز عده ای از حامیان اینها وقتی مشاهده کردند درگیری است صف خود را از منافقان، بهایی ها و ضد انقلاب جدا کردند.

وی بیان داشت: افراد ضد انقلاب و بهایی و منحرف باید توسط نظام شناسایی و با آنها برخورد لازم صورت گیرد و طرفداران فریب خورده را نیز باید آگاه کرد.

وی همچنین با بیان اینکه اینها هر چند سال یک فتنه خواهند داشت تاکید کرد: این افراد بزرگ ترین ظلمی که در حق انقلاب کردند این بود که بستر حمله به انقلاب را فراهم کردند و این ظلم نابخشودنی است.

سردار جباری اضافه کرد: اینها برای 22 بهمن هم برنامه ریزی کرده اند و ترور یکی از برنامه های آنها است و همه ما باید کاملا مراقب باشیم زیرا این افراد هر مناسبتی را غنمیمت شمرده و از آن برای ضربه زدن استفاده خواهند کرد.

وی ترور را یکی از برنامه های دشمنان دانست و بیان داشت: فتنه آینده این افراد در محدوده جنگ نرم و نیمه سخت خواهد بود و در این بستر فتنه هایشان شکل می گیرد. /924/پ202/ج


ارسال نظرات