۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۷۴۸۳۴۴

فراخوان رویداد حمایت از ایده ها، محصولات و خدمات «مطالعات راهبردی و پیوست علمی به کارگیری تراریخت ها»

فراخوان رویداد حمایت از ایده ها، محصولات و خدمات «مطالعات راهبردی و پیوست علمی به کارگیری تراریخت ها»
رویداد طبا (طراحی برای آینده) به همت مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و مرکز رشد و خانه خلاق و نوآوری پژوهشگاه با همکاری برخی از نهادهای علمی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، رویداد طبا (طراحی برای آینده) به همت مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و مرکز رشد و خانه خلاق و نوآوری پژوهشگاه با همکاری برخی از نهادهای علمی کشور برگزار می‌شود.

در این رویداد، با بررسی و ارزیابی پیشنهاده (پروپوزال)‌ها، افراد نخبه در زمینه مطالعات راهبردی و پیوست علمی به کارگیری “تراریخت‌ها” به تشخیص داوران شناسایی شده و از طریق حمایت‌های معنوی و مالی مرکز رشد، تشویق می‌شوند تا پیشنهاده های خود را به ثمر برسانند.

محورهای کلی این رویداد ملاحظات کلامی به کارگیری محصولات تراریخته، ملاحظات فلسفی به کارگیری محصولات تراریخته، ملاحظات اخلاقی به کارگیری محصولات تراریخته، ملاحظات فقهی به کارگیری محصولات تراریخته و ملاحظات حقوقی به کارگیری محصولات تراریخته می باشد.

حمایت از طرح ها هر کدام تا ۳۰۰ میلیون تومان(۵ طرح)، حمایت از گزارش ها و مقالات هر کدام تا ۱۰ میلیون تومان(۵ متن برتر)، حمایت از انجام خدمت سربازی در قالب امریه، کسر از خدمت و جایگزین خدمت از ویژگی های این فراخوان است.

طرح ها زیر نظر اساتید مبرز انجام می شود و مهلت ثبت نام در این رویداد تا ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ و ارزیابی طرح ها از ۲۵ دی تا ۳۰ دی ماه خواهد بود.

زمان برگزاری اختتامیه این رویداد و تعیین برگزیدگان بهمن ماه ۱۴۰۲ می باشد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویداد طبا می توانند اینجا کلیک کنید.

ارسال نظرات