۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۷۴۷۵۴۴
حجت الاسلام نستوهی:

راه اصلاح و امنیت کشور از صندوق های رأی می گذرد

راه اصلاح و امنیت کشور از صندوق های رأی می گذرد
حجت الاسلام نستوهی با اشاره به انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تصریح کرد: انتخابات نشان جمهوریت ایران اسلامی است.

حجت الاسلام محمدحسن نستوهی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به وقایع اخیر محور مقاومت تشریح کرد: به شهدای مظلوم مقتدر محور مقاومت از جمله غزه سلام و درود خدا را میفرستم که با جانفشانی هایی که انجام دادند، چهره واقعی نظام امپریالیستی صهیونیستی را به جهان انعکاس نمودند.

وی در ادامه افزود: اتفاقات اخیر بعد از ۷ اکتبر نشان داد محور مقاومت پتانسیل و آمادگی کامل برای انجام انواع ماموریت در تمامی ابعاد را داراست و خفقانی که رژیم صهیونیستی قبل از ۷ اکتبر در غزه ایجاد کرده بود قابل توصیف نبود و شکست مفتضحانه اطلاعاتی و امنیتی که متحمل شد تاوان این وحشی گری علیه بشریت بود.

حجت الاسلام نستوهی اظهار کرد: دکترین نظامی رژیم صهیونیستی از هم فروپاشید و اربابان حلقه به گوش آن ها از آمریکا و برخی کشور های اروپایی برای نجات دادنشان به فلسطین اشغالی آمدند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی بیان کرد: دولت های تحت سلطه آمریکا فکر نمیکردند مردم در جهان واکنشی به این نسل کشی داشته باشند و هر غلطی که بخواهند می توانند بکنند، انواع قوانین مالی و امنیتی برای حمایت از رژیم آپارتاید صهیونیستی گذاشتند ولی همان روح پاک فطری بشری که در قرآن کریم آمده است در مقابل دنیای پوچ آنها ایستاد.

حجت الاسلام نستوهی با اشاره به آینده محور مقاومت خاطرنشان کرد: آینده منطقه از آن محور مقاومت است و رژیم صهیونیستی به طور قطعی از صفحه روزگار محو خواهد شد ولی ما نیز باید خود را برای بعد از آن آماده کنیم زیرا که در این جنگ تمدن ها، تمدن غرب به هیچ عنوان آرام نخواهد گرفت و حس ناسیونالیستی را در برخی کشورهای منطقه تحریک خواهد کرد تا مقابل محور مقاومت جبهه‌ای جدید ایجاد کنند.

وی با واکنش بر اینکه در رابطه با اقدامات و وظایف رسانه ها در مقابل این پدیده ها چطور باید باشد تاکید کرد: بعد از چند هفته از عملیات برق آسای محور مقاومت در غزه، رژیم صهیونیستی در تلاش است جبهه ی رسانه ای که باخته دوباره با تطمیع و تهدید به دست آورد، رسانه های محور مقاومت و آزادی خواه باید در این پیچ تاریخی با تمام قوا به شفاف سازی اتفاقات رخ داده در فلسطین بپردازند تا برای همیشه سرطان رژیم صهیونیستی درمان گردد.

حجت الاسلام نستوهی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: اقدام دیگر رسانه ها این است که باید در مقابل این سلبریتی های واداده و پول پرست نیز شفاف سازی برای آحاد مردم کشور انجام بدهند زیرا که این جماعت برخلاف روند حق جهانی، محور مقاومت و انسانیت حرکت می کنند‌.

دبیر ستاد امر به معروف آذربایجان شرقی با اشاره به انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تصریح کرد: انتخابات نشان جمهوریت ایران اسلامی است که دشمنان مردم ایران نیز کامل به آن آگاه هستند به طور قطعی برنامه ریزی دیگری برای خدشه وارد کردن به سلامت انتخابات و شورای نگهبان و ترغیب به عدم شرکت در دستور کارها آنها است.

حجت الاسلام نستوهی در پایان مطالب خود عنوان کرد: راه اصلاح و امنیت کشور از صندوق های رأی می گذرد، بنده از تمام ملت با گرایش و سلایق مختلف می خواهم علی رغم همه مشکلاتی که می دانیم وجود دارد کاندید های اصلح که بتواند برای این مشکلات راه حلی داشته باشد را انتخاب کنند و مرعوب فضاسازی های چند ماه آینده نشوند زیرا که این دو مجلس از اهمیت ویژه ای در این برهه تاریخی برخوردار هستند.

وحید نستوهی
ارسال نظرات