۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۷۴۷۴۷۸
به مناسبت هفته پژوهش صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش جامعةالمصطفی

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش جامعةالمصطفی
آئین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش جامعةالمصطفی با حضور اساتید، طلاب و دانش پژوهان و پژوهشگران المصطفی برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آئین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش جامعةالمصطفی با حضور اساتید، طلاب و دانش پژوهان و پژوهشگران المصطفی برگزار شد.

دکتر قلی‌زاده، رئیس دبیرخانه دائمی هفته پژوهش جامعةالمصطفی در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت هفته پژوهش، گزیده‌ای از پیام رئیس جامعةالمصطفی به مناسبت هفته پژوهش را قرائت و شناخت ظرفیت‌های پژوهشی و توسعه تبادلات و افق‌گشایی‌ها علمی را از جمله برکات و نتایج هفته پژوهش توصیف نمود.

وی در ادامه ضمن تشریح برنامه‌های هفته پژوهش با تأکید بر این که دبیرخانه دائمی هفته پژوهش باهدف و رویکرد سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و جهت‌دهی و حمایت از مراکز علمی تأسیس شده است، اظهار داشت: این دبیرخانه با مشارکت فعال نمایندگان صف و ستاد در مسیر اعتلای رویکرد علمی المصطفی گام‌های مؤثری را برداشته است. هفته پژوهش به یک فرصت جهت عرضه توانمندی‌های پژوهشی تبدیل شده است.

رئیس دبیرخانه دائمی هفته پژوهش جامعةالمصطفی تصریح کرد: هفته پژوهش برای جامعةالمصطفی فرصتی گران‌قدر در معرفی چهره علمی خود در سطح بین‌المللی است؛ هفته پژوهش فرصتی مغتنم برای تقدیر و تکریم از پژوهشگران المصطفی و ارج‌نهادن به مقام پژوهش و پژوهشگری فعلان بین‌المللی معارف ناب الهی است.

دکتر قلی‌زاده نمایشگاه پژوهش و حضور ۴۷ مرکز علمی را نماد و جلوه‌ای از نگاه راهبردی پژوهش‌محور جامعةالمصطفی توصیف نمود و اظهار داشت: معاونت پژوهش جامعةالمصطفی صرفاً خود را سازماندهی پژوهش نمی‌داند؛ بلکه معرفی چهره علمی جامعةالمصطفی با نگاه عالمانه و مبتنی بر برنامه‌ریزی‌های درست و هدفمند را از مهم‌ترین رسالت‌های خود می‌داند.

 

مراسم افتتاحیه نمایشگاه هفته پژوهش در جامعه المصطفی برگزار شد

ارسال نظرات