۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۴۷۱۹۶
گزارشی از نشست نهادهای حوزوی فارس؛

از تلاش برای رفع مشکل مسکن طلاب تا ضرورت شناسایی طلاب مستعد و توانمند

از تلاش برای رفع مشکل مسکن طلاب تا ضرورت شناسایی طلاب مستعد و توانمند
نشست نهادهای حوزوی فارس با موضوع بررسی مسکن طلاب با حضور مدیر حوزه علمیه فارس، رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه فارس و رئیس دادسرای ویژه روحانیت شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، جلسه نهادهای حوزوی فارس با حضور حجج الاسلام و المسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس ، علی اکبر ساجدی مدیر حوزه خواهران فارس، سبحانی نیا رئیس دادسرای ویژه روحانیت شیراز، عباسپور مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه فارس با موضوع بررسی مسکن طلاب در سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه فارس برگزار گردید.

گزارشی از نشست نهادهای حوزوی فارس با موضوع بررسی مسکن طلاب+عکس

طلاب در تامین مسکن با مشکلات جدی مواجه هستند

حجت الاسلام والمسلمین محمودی در این جلسه گفت: در شرایط امروز موضوع مسکن دغدغه اصلی مردم است و به همین ترتیب طلاب نیز در خصوص مسکن مشکلات جدی دارند و باید با هم افزایی نهادها در خصوص مسکن طلاب شاهد اقدامات مناسبی باشیم.

وی افزود: جلسات متعددی در خصوص مسکن طلاب تشکیل شده است که با پیگیری های صورت گرفته امیدواریم نتایج مطلوبی را در آینده شاهد باشیم.

مدیر حوزه فارس اظهار داشت: فضای مجازی در کنار فرصت های که دارد تهدیداتی نیز به همراه داشته است که در زمینه پیشگیری از تهدیدات فضای مجازی دوره های آموزشی با حضور متخصصین به طلاب ارائه می گردد.

گزارشی از نشست نهادهای حوزوی فارس با موضوع بررسی مسکن طلاب+عکس

برای تامین مسکن و بهبود معیشت طلاب تلاش می کنیم

حجت الاسلام و المسلمین عباسپور مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه فارس در این جلسه گفت: برگزاری نشست نهادهای حوزوی موجب هم افزایی ، رشد و تعالی خدمت رسانی به طلاب عزیز می گردد و باید به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

وی افزود: مرکز خدمات حوزه فارس در تلاش است خدمات مناسبی به همه طلابی که مشمول این مرکز هستند ارائه نماید و با اقدامات صورت گرفته امیدواریم در معیشت طلاب بهبودی حاصل گردد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه فارس اظهارداشت: مسکن برای طلاب دغدغه بزرگی است و ما از همه ظرفیت های خود در این زمینه استفاده می کنیم و مشکلات طلابی که در نهضت ملی مسکن ثبت نام نموده اند در حال پیگیری می باشد.

گزارشی از نشست نهادهای حوزوی فارس با موضوع بررسی مسکن طلاب+عکس

ارائه آموزش های پیشگیری از تهدیدات فضای مجازی و آسیب های اجتماعی به طلاب

حجت الاسلام و المسلمین سبحانی نیا در این جلسه گفت: موضوع مسکن برای همه مردم ما معضل بزرگی است که برای طلاب نیز به یک دغدغه تبدیل شده است که با هم افزایی نهادها باید در این زمینه اقدامات مناسبی صورت گیرد.

وی افزود: باید سازکاری تعریف شود که طلاب مستعد و توانمند شناسایی شوند و نسبت به فعالیتی که دارند از خدمات بهتری بهره مند گردند و از شرایط معیشتی مناسب تری برخوردار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سبحانی نیا اظهارداشت: دادسرای ویژه روحانیت برنامه بازدید از مدارس علمیه را در دستور کار خود دارد و در خصوص تهدیدات فضای مجازی و آسیب های اجتماعی آموزش های لازم به طلاب ارائه می گردد.

ارسال نظرات